Έξι μήνες νέας διακυβέρνησης και τα προβλήματα όχι απλά παραμένουν στο Υπουργείο Παιδείας, αλλά έχουν διογκωθεί με πρωτοφανή τρόπο, σε σημείο που απειλούν πλέον την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων από το ξεκίνημά τους ακόμη.
Εμπαιγμός και ευτελισμός είναι οι δύο λέξεις που χαρακτηρίζουν τις ενέργειες της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου προς τους εκπαιδευτικούς και κυρίως τους αναπληρωτές, οι οποίοι καλύπτουν τις ανάγκες της εκπαίδευσης (κατά το 1/5 και πλέον) σε όλη την επικράτεια, ζώντας με την απόλυτη έννοια ως νομάδες, με τις συνεχείς εσωτερικές μεταναστεύσεις τους, αφού “οργώνουν” την επαρχία περιπλανώμενοι χρόνια τώρα σε καθεστώς ομηρίας, από το ένα χωριό στο άλλο, από το ένα δυσπρόσιτο σχολείο στο άλλο. Και όλα αυτά, χωρίς να αναγνωρίζεται η πλήρης προϋπηρεσία τους για το διάστημα που εργάστηκαν, μεταξύ 2010-2014!!!