Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

Υποβολή Αιτήσεων για τα Προγράμματα Σπουδών του ΕΑΠ

Η υποβολή αιτήσεων για τα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών του Ε.Α.Π. (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο) για το ακαδημαϊκό έτος 2010-11, θα γίνει ηλεκτρονικά από 1 Νοεμβρίου έως 10 Δεκεμβρίου 2009. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην ιστοσελίδα: http://www2.eap.gr/frameset.jsp?locale=el

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

Εισήγηση ΔΑΚΕ Δ.Ε. για εκλογές ΕΛΜΕ

Η εισήγηση της ΔΑΚΕ Δ.Ε. προς τις ΕΛΜΕ της χώρας βρισκεται στο σύνδεσμο:

http://docs.google.com/Doc?docid=0ASS29Slg4oh4ZGNibmQ5aG5fN2Rid2R4OGdm&hl=en

(πηγή: http://www.dakeme.gr/)

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009

Περί Αξιολόγησης των Εκπαιδευτικών

Στις προγραμματικές της δηλώσεις, η κ. Διαμαντοπούλου αφιέρωσε ένας από τους δώδεκα άξονες της πολιτικής που θα ακολουθήσει στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών:

10. Φυσικοί μας σύμμαχοι οι εκπαιδευτικοί. Αξιολόγηση, επιβράβευση, επιμόρφωση είναι το τρίπτυχο που διέπει αυτή τη σχέση αμοιβαίου σεβασμού. Η αξιοπρεπής αμοιβή και τα κίνητρα στους εκπαιδευτικούς είναι κομβικό σημείο της πολιτικής μας.



Η ΔΑΚΕ Εκπαιδευτικών, μοναδική παράταξη που από συστάσεώς της ζητάει την περιοδική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, χαιρετίζει τα παραπάνω και προσβλέπει στη δίκαιη και αποτελεσματική εφαρμογή τους, περιμένοντας ιδίως να δει πώς συσχετίζονται στις προθέσεις της υπουργού οι έννοιες "αξιολόγηση" και "επιβράβευση".

Σαν μέτρο σύγκρισης, παραθέτουμε τις θέσεις της ΔΑΚΕ Εκπαιδευτικών για την αξιολόγηση (πηγή: θέσεις ΔΑΚΕ, http://www.dakeme.gr/)


Δ) Αξιολόγηση




Η ΔΑΚΕ Δ.Ε από την πρώτη μέρα της δημιουργία της δεν έπαψε ούτε στιγμή να υποστηρίζει την ανάγκη αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και των συντελεστών του και, βεβαίως, στα πλαίσια αυτά την αξιολόγηση και των καθηγητών. Σε καμιά περίπτωση η αξιολόγηση δεν συνδέεται με την μισθολογική εξέλιξη του εκπαιδευτικού, ούτε με την τοποθέτηση του σε σχολική μονάδα.



Η περιοδική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των αποτελεσμάτων, δηλαδή του σχολείου, των εκπαιδευτικών και των μαθητών είναι ο καλύτερος καθρέπτης για την βελτίωση της απόδοσης.



Όσον αφορά την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού, πιστεύουμε ότι, κατ' ανάγκη, ασφαλώς θα υπάρχει η διοικητική και επιστημονική αξιολόγηση αλλά πέραν αυτών θα συνεκτιμώνται στοιχεία όπως οι επιμορφώσεις, όπως η παρακολούθηση συνεδρίων και σεμιναρίων, η συγγραφική δραστηριότητα και γενικότερα κάθε στοιχείο που καταδεικνύει την προσπάθεια του εκπαιδευτικού για αυτοβελτίωση και το ειδικότερο έργο του πέρα από τις συμβατικές του υποχρεώσεις.



Όλ' αυτά τα στοιχεία τα οποία θα συλλέγονται στον αξιολογικό φάκελο κάθε εκπαιδευτικού θα αποτιμώνται στο τέλος κάθε αξιολογικής περιόδου από πολυμελή συμβούλια. Είναι επίσης σαφές ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι με την αξιολόγηση θα προέρχονται μέσα από τον ίδιο τον κλάδο.



Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης θα αποτελέσουν ένα από τα κριτήρια για την αξιοκρατική επιλογή στελεχών.