Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Αποσπάσεις στα ΣΔΕ Ρόδου και Σύρου

clip_image002

EΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

ΑΠΟΦΑΣΗ

ΘΕΜΑ : «Ανανεώσεις Αποσπάσεων εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης

Ευκαιρίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου»

Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 5 του ν. 2525/97 (ΦΕΚ 188/Α)

2. Τις διατάξεις του άρθρου 3 του ν. 2909/01 ( ΦΕΚ 90/Α)

3. Τις διατάξεις του άρθρου 33 του ν. 3699/ΦΕΚ199/Α/2-10-2008

4. Την αριθμ.5/26-5-2010 Πράξη του ΔΣ του Ι.Δ.ΕΚ.Ε.

5. Την αριθμ.6/2-6-2010 Πράξη του ΔΣ του Ι.Δ.ΕΚ.Ε.

6. Τις λειτουργικές ανάγκες των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Ανανεώνουμε τις αποσπάσεις για το σχολικό έτος 2010-2011 και χωρίς δαπάνη για το δημόσιο των παρακάτω Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως εξής:

Α. Για το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Ρόδου :

1. Αμπαρτζόγλου Μιχαήλ, (ΑΜ 160368) ΠΕ 04 – Γεωλόγος, του 1ου ΕΠΑΛ Ρόδου, της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρόδου.

2. Φλουρή Ελένη, (ΑΜ 180518) ΠΕ 04.01, Φυσικός, του 4ου Γενικού Λυκείου Ρόδου, της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρόδου.

3. Στεργενάκη Μιχαήλ, (ΑΜ 188175) ΠΕ 19 - Πληροφορικής, του Γενικού Λυκείου Ιαλυσού, της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρόδου.

4. Ιωάννου Εμμανουέλα, (ΑΜ 207578) ΠΕ 06 - Αγγλικών, του 2ου ΕΠΑΛ Ρόδου (προσωρινή τοποθέτηση), της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρόδου.

5. Κωνσταντινίδου Άννα (Α.Μ. 198998) ΠΕ-10 Κοινωνιολόγων, του Γυμνάσιο

Ιαλυσού Ρόδου, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Ν. Δωδεκανήσου.

Β. Για το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Σύρου:

1. Γιάνναρη Αργυρώ (Α.Μ. 182130) ΠΕ-20 Πληροφορικής, του 1ου ΕΠΑΛ Σύρου , της

Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Ν. Κυκλάδων.

2. Παπαλεξίου Ιωάννα (Α.Μ. 190409) ΠΕ-06 Αγγλικής Φιλολογίας , διάθεση ΠΥΣΔΕ

Δ’ Κυκλάδων , της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Ν. Κυκλάδων.

3. Ρίζο Χαρίση (Α.Μ. 161289) ΠΕ-13 Νομικών, του ΕΠΑΛ Κέας, της Δ/νσης Δ/θμιας

Εκπ/σης Ν. Κυκλάδων.

Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Η εγκύκλιος για το ωράριο των 21 ωρών για τους καθηγητές που διδάσκουν στα Δημοτικά Σχολεία

 

 

Ρεπορτάζ:esos.gr

Υπεγράφη σήμερα από την υφ.Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου η εγκύκλιος η οποία ορίζει ότι οι εκπαιδευτικοί που διατίθενται, εξ' ολοκλήρου από τη δευτεροβάθμια στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση έχουν ως εβδομαδιαίο ωράριο διδασκαλίας τις είκοσι μία (21) ώρες. Ειδικότερα η εγκύκλιος έχει ως εξής:

Θέμα: «Ωράριο εκπαιδευτικών ανά βαθμίδα εκπαίδευσης»

Στα πλαίσια διαμόρφωσης του ωρολογίου προγράμματος των σχολικών μονάδων, όσον αφορά στο υποχρεωτικό εβδομαδιαίο ωράριο διδασκαλίας των εκπαιδευτικών, σας γνωρίζουμε τα εξής:

Οι εκπαιδευτικοί που διατίθενται, εξ' ολοκλήρου από τη δευτεροβάθμια στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση έχουν ως εβδομαδιαίο ωράριο διδασκαλίας τις είκοσι μία (21) ώρες.

Οι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων που προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές για τις ανάγκες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, όπως για τη διδασκαλία στα Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, ακολουθούν το ωράριο διδασκαλίας που προβλέπεται για την βαθμίδα αυτή.

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Σε αδιέξοδο τα οικονομικά των σχολείων!!!

 

Είναι γνωστό πως με υπερπροσφορά ψεύτικων υποσχέσεων ο ΓΑΠ κατάφερε να παραπλανήσει τον Ελληνικό λαό και να βρεθεί στην εξουσία. Τα ξένα και ντόπια πολιτικά, οικονομικά και εκδοτικά συμφέροντα  πλειοδότησαν για τη συκοφάντηση και γελοιοποίηση της κυβέρνησης Καραμανλή, προκειμένου να βάλουν στην εξουσία τον δικό τους άνθρωπο. Βέβαια οι δεσμεύσεις που έχουν αναληφθεί στα μεγάλα εθνικά ζητήματα θα φανούν στο μέλλον. Κυπριακό, Αιγαίο, Μακεδονικό θα διευθετηθούν σύμφωνα με τις επιθυμίες της υπερδύναμης.

Όμως στο σημείωμα αυτό στόχος δεν είναι η αναφορά στα μεγάλα ζητήματα όπως αυτά που προανέφερα  αλλά η ανάδειξη ενός ζητήματος της καθημερινότητας που αφορά τη λειτουργία των σχολείων της χώρας μας. Τα οικονομικά των σχολικών μονάδων ποτέ δεν ήταν ανθηρά, όμως η "κακή" κυβέρνηση Καραμανλή εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης κατάφερε να διπλασιάσει σχεδόν τις κρατικές επιχορηγήσεις για τη λειτουργία των σχολείων και να μονιμοποιήσει τις περισσότερες καθαρίστριες, περνώντας έτσι το κόστος μισθοδοσίας τους στο κράτος.

Διαβάστε περισσότερα:
http://docs.google.com/View?id=ddkjfq7m_411dd8gkgcc

από το blog  ΟΙΚΟΛΟΓΙΣΜΟΙ του Φίλιππου Παπανικολάου

Ανοιχτή Επιτροπή «υποχρεωτικά μετακινούμενων» εκπαιδευτικών: Έχουμε δικαιώματα – θα τα υπερασπιστούμε

Αγαπητοί συν/λφοι 

Όπως γνωρίζετε, η Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, ύστερα από την εντολή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής κ. Κουμέντου (με αρ. πρωτ. Φ45.1 και Φ.46.2/ 955646,2ΦΦ,46,2 της 2/9/2010)  προχώρησε σε αυθαίρετες και μαζικές υποχρεωτικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην πρωτοβάθμια. Είμαστε αντίθετοι σε αυτές τις μετακινήσεις γιατί:

1. Σήμερα αφορούν 33 συναδέλφους, αλλά ανοίγουν την κερκόπορτα για την πλήρη ελαστικοποίηση των δικαιωμάτων μας. Ωράριο, οργανικότητα όλα τίθενται σε ραγδαία αμφισβήτηση. Σήμερα και δοκιμαστικά για μας, αύριο για όλο τον κλάδο. Σήμερα οι υποχρεωτικές μετακινήσεις, αύριο οι υποχρεωτικές υπερωρίες. Σήμερα πιθανά ωράριο δευτεροβάθμιας, του χρόνου όλοι στις 25 ώρες! Το θέμα δεν είναι προσωπικό, δεν αφορά την μία ειδικότητα απέναντι στην άλλη, μας αφορά όλους, είτε είμαστε στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, είτε όχι.

2. Είναι αντιπαιδαγωγικές, καθώς δεν είμαστε προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουμε τις ιδιαιτερότητες των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αλλά μάλλον δεν αντιμετωπιζόμαστε ως εκπαιδευτικοί, αλλά ως μπαλώματα για τρύπες.

3. Είναι παράτυπες και παράλογες για μια σειρά λόγους.

- Πρώτον γιατί σύμφωνα με την παρ. 5, του άρθρου 54 του Ν. 1566/1985 που είναι σε ισχύ, οι διαθέσεις των εκπαιδευτικών σε άλλα σχολεία αφορούν εκπαιδευτικούς «που δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας στα σχολεία της ίδιας κατεύθυνσης». Για να διαπιστωθεί, όμως, συγκεκριμένα και ονομαστικά, η αδυναμία συμπλήρωσης ωραρίου σε σχολεία της ίδιας κατεύθυνσης, θα πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί ο κύκλος των τοποθετήσεων του Σεπτεμβρίου!

- Δεύτερον, γιατί η προσβλητική μέθοδος «αρχίζω και παίρνω από το τέλος», με βάση την φθίνουσα των μορίων είναι λανθασμένη και παράλογη, καθώς ο καθένας γνωρίζει ότι η τελική κατάταξη διαμορφώνεται μετά τις δηλώσεις τοποθετήσεων, αφού συμπεριληφθούν και τα 4 μόρια εντοπιότητας ή συνυπηρέτησης! Πχ στον πίνακα των ΠΕ19 είναι φανερό ότι με 4 μόρια ένας συνάδελφος που έχει σειρά κατάταξης 45, μπορεί να «ανέβει» στο 15!!!

- Τρίτον, γιατί πχ για τους καθηγητές πληροφορικής δεν έχει αρμοδιότητα το πυσδε ή ο διευθυντής εκπαίδευσης να τους μετακινήσει στην πρωτοβάθμια, σύμφωνα με την παράγραφο 5 του άρθρου 18 του Φ353/1/324/105657/Δ1/08-10-2002 ΥΠ.Ε.Π.Θ. ΦΕΚ 1340 τ. Β΄, όσον αφορά τον διευθυντή δευτεροβάθμιας αναθέτει ρητά και κατηγορηματικά την αρμοδιότητα να «5. Διαθέτουν εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και αντίστροφα για τη διδασκαλία μαθημάτων Ξένων Γλωσσών, Μουσικής, Καλλιτεχνικών και Φυσικής Αγωγής...»

4. Οι απαντήσεις του Δ/ντη δευτεροβάθμιας ως τα σήμερα ποικίλουν. Τη μια παρουσιάζεται ως προστάτης των συναδέλφων και ότι όλα αυτά γίνονται γιατί τον πιέζουν «από πάνω». Όμως αυτό δεν εξηγεί γιατί σε μια σειρά περιοχές που υπήρξαν αντιδράσεις, όπως στο ΠΥΣΔΕ Γ’ Αθήνας, προχώρησαν την Παρασκευή, 10-9-2010, στην εκ νέου τοποθέτηση και στην ανακοινοποίηση τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά ΠΕ06-ΠΕ11-ΠΕ16-ΠΕ19_20. Την άλλη ότι είναι ο «προστάτης της κοινωνίας», η οποία θέλει να λειτουργήσουν τα ολοήμερα (σύμφωνα με τα λεγόμενά του) και ότι «δεν πειράζει αν αδικηθούν και 5-10 συνάδελφοι». Δεν ρωτάει όμως αν η κοινωνία επιθυμεί τα παιδιά της στοιβαγμένα σε 27άρια και σε 28άρια τμήματα, αν επιθυμεί καθηγητές-αλεξιπτωτιστές να διδάσκουν παιδιά των 7 και 8 ετών, αν επιθυμεί εκπαιδευτικούς με αξιοπρέπεια και σοβαρό εργασιακό περιβάλλον ή αν επιθυμεί εξευτελισμένους εκπαιδευτικούς – μπαλώματα!

5. Τέλος, το δίλημμα του διευθυντή «ακόμα και να δηλώσετε στα κενά θα περισσέψετε τελικά και θα σας στείλουν μετά σε άλλες περιφέρειες» είναι πλαστό και τρομοκρατικό. Ας μην περικόπτονται τα τμήματα στην τεχνική εκπαίδευση, ας σπάνε στα 2 τα τμήματα άνω των 25 μαθητών, ας φτιαχτούν αίθουσες εκεί που δεν υπάρχουν, ας σταματήσουν οι ρουσφετολογικές μεταθέσεις και δεν περισσεύουν εκπαιδευτικοί. Ειδικά μετά το μαζικό κύμα συνταξιοδοτήσεων.

Ζητάμε:

1. Ανάκληση της απόφασης για υποχρεωτική μετακίνηση στην πρωτοβάθμια. Να συμμετέχουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί στη διαδικασίες τοποθετήσεων του Σεπτεμβρίου με βάση τα λειτουργικά κενά. Να σταματήσει κάθε διαδικασία που αποκλείει συναδέλφους από τους πίνακες.

2. Περισσότερα τμήματα, μικρότερα τμήματα, καλύτερο μάθημα. Όχι κενά με 26άρια και 28άρια τμήματα. Να λυθεί το κτιριακό, όπου υπάρχει.

- Καλούμε όλους τους συναδέλφους μαζί μας

- Καλούμε τους αιρετούς να μην συμμετάσχουν σε τοποθετήσεις-παρωδία!

- Δεν αποδεχόμαστε καμία περιστολή σε κανένα εργασιακό δικαίωμά μας.

Αν δεν σταματήσει η διοίκηση αυτές τις απαράδεκτες πρακτικές, θα προχωρήσουμε στην διεκδίκηση κάθε νόμιμου δικαιώματος μας, με κάθε μέσο!

Ανοιχτή Επιτροπή «υποχρεωτικά μετακινούμενων» εκπαιδευτικών

Προχωράμε σε παράσταση διαμαρτυρίας στην Διεύθυνση δευτεροβάθμιας την Παρασκευή 17/09/2010 στις 09.30

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=9690

Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Πλήρωση θέσης τεχνικού υπευθύνου ΚΕΠΛΗΝΕΤ Νότιας Δωδ/σου

gview

Τρόφιμα και ρούχα χρειάζεται η Τήλος για τα 58 παιδιά που έφθασαν με το δουλεμπορικό από τα απέναντι παράλια. Έκκληση από τον δήμαρχο Τάσο Αλιφέρη. Όποιος θέλει να στείλει βοήθεια, μπορεί κάθε απόγευμα στις 6.30 με το Sea Star που αναχωρεί από το λιμάνι

 

tn_lathrometan_3

Έκκληση για τρόφιμα, κυρίως γάλα και ρούχα για τα 58 παιδιά ηλικίας 1 έτους έως 15 που βρίσκονται από προχθές στη Τήλο απευθύνει μέσα από το verena.gr ο δήμαρχος του νησιού Τάσος Αλιφέρης. Όπως είναι γνωστό προχθές δουλεμπορικό σκάφος που μετέφερε 123 άτομα από τα οποία τα 58 παιδιά. 19 γυναίκες και 39 άνδρες έπεσε σε ξέρα στη θαλάσσια περιοχή "Θόλος" της Τήλου με αποτέλεσμα τα βγουν στη στεριά.

Οι κάτοικοι όπως είπε ο δήμαρχος άνοιξαν μια μεγάλη αγκαλιά για τους κατατρεγμένους που έψαχναν τον παράδεισο, όπως τουλάχιστον τους είχαν υποσχεθεί οι δουλέμποροι. 80 από αυτός μένουν σε ξενοδοχεία, άλλοι σε καταλύματα ενώ κάποιοι βρίσκονται στο ιατρείο που έχουν ανάγκη ιατρικής παρακολούθησης. Αξίζει να σημειωθεί ότι μεταξύ των παράνομων μεταναστών υπάρχει ένας που κάνει θεραπεία με μεθαδόνη ενώ υπάρχουν και αρκετές γυναίκες σε κατάσταση εγκυμοσύνης. ο κ. Αλιφέρης δήλωσε στο Verena.gr ότι θα τους κρατήσουν στο νησί τους μετανάστες όσο χρειαστεί για να ολοκληρωθεί η γραφειοκρατική διαδικασία. Και έκανε έκκληση όσοι θα ήθελαν να βοηθήσουν, να στείλουν τρόφιμα, κυρίως γάλα για τα παιδιά και ρούχα. Κάθε απόγευμα αναχωρεί από το λιμάνι της Ρόδου το Sea Star και όποιος θέλει μπορεί να παραδίδει εκεί τη βοήθεια.

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Άννα Διαμαντοπούλου: ΛΥΚΕΙΟ: Τέσσερα υποχρεωτικά μαθήματα με διπλάσιες ώρες διδασκαλίας – λίγα μαθήματα επιλογής – εσωτερικές εξετάσεις στο σχολείο

 

ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ

Άννα Διαμαντοπούλου:

Από του χρόνου η Α’ Λυκείου θα έχει καινούργιο πρόγραμμα. Τα παιδιά που θα πάνε του χρόνου στην Α’  Λυκείου, θα φοιτήσουν σε μια Β΄ και  Γ΄ Λυκείου τελείως διαφορετική, με πολύ λίγα μαθήματα.  Θα έχουν τέσσερα υποχρεωτικά μαθήματα, στα οποία θα κάνουν διπλάσιο αριθμό ωρών στο σχολείο. Θα έχουν λίγα μαθήματα επιλογής, στα οποία θα δουλεύουν με εργασίες, όπως και στα βασικά μαθήματα. Θα αλλάξει ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών. Θα υπάρχουν εξετάσεις εσωτερικές στο σχολείο. Ο βαθμός θα συνδέεται με τα πανεπιστήμια, που θα ορίζουν  τα μαθήματα -που απαιτούνται για την εισαγωγή- και τη στάθμιση της βαθμολογίας. Αυτό όμως σημαίνει αλλαγή και στα Πανεπιστήμια. Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας που συζητάμε για τις αλλαγές στα Πανεπιστήμια και στα Τεχνολογικά Ιδρύματα της χώρας.

Τα παιδιά στο Λύκειο θα έχουν την υποστήριξη της διδασκαλίας από το διαδίκτυο.  θα μπορεί,  από φέτος, ένα παιδί που θέλει να δώσει Μαθηματικά να μπαίνει στο κομπιούτερ του, να βλέπει όλη τη διδασκαλία, να βλέπει καθηγητή να διδάσκει, να γίνονται ερωτήσεις.  Αλλάζουν τα πάντα. Είναι ουσιαστική βοήθεια φέτος για τα παιδιά της Β΄ και Γ΄ Λυκείου,  είναι από τα πράγματα που οραματιστήκαμε με τον Πρωθυπουργό από την πρώτη στιγμή.

Στόχος για τη Β’ και Γ΄ Λυκείου είναι ο μαθητής να μην χρειάζεται ούτε φροντιστήριο, ούτε βοήθεια. Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο να κάνουν φροντιστήριο τα παιδιά του δημοτικού και οι φοιτητές στο Πανεπιστήμιο. Αυτό σημαίνει ότι εκτός από το σύστημα πρέπει και εμείς να αλλάξουμε ως νοοτροπία.

πηγή: ALFAVITA.GR

14-09-10 Προσλήψεις εκπαιδευτικών ΙΔΑΧ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

 

Από το Υπουργείο Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2010-11 προσλαμβάνονται στη δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, με σύμβαση Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου (ΙΔΑΧ), 48 εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠE08, ΠΕ10, ΠΕ11 και ΤΕ16.
Για τον πίνακα των εκπαιδευτικών πατήστε εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

 

Το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε η Α΄ φάση της διαδικασίας πρόσληψης 776 αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας &  Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την κάλυψη των λειτουργικών κενών σε δομές της Ειδικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, για το σχολικό έτος 2010-2011.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις αντίστοιχες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου έως και την Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010.
Για τον πίνακα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών πατήστε εδώ.
Για το Δελτίο Τύπο πατήστε εδώ.

Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Πρόληψη και αντιμετώπιση ατυχημάτων στο σχολείο: Απλές συμβουλές για μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς

 

Ε. Πετρίδου, παιδίατρος, Καθηγήτρια Προληπτικής Ιατρικής
Χ. Παπαδοπούλου, Ειδ. Παιδίατρος

Τα παιδικά ατυχήματα θεωρούνται άμεσης προτεραιότητας για τη δημόσια υγεία λόγω των συνεπειών τους στη σωματική, ψυχική υγεία και σχολική επίδοση των παιδιών.

Η πολύωρη παραμονή των παιδιών στο σχολείο και σε μια ηλικία που η προσπάθεια ένταξης και επιβολής τους στην ομάδα των συνομηλίκων είναι αυτοσκοπός, έχει ως αποτέλεσμα την πρόκληση ενός σημαντικού ποσοστού σωματικών κακώσεων και ατυχημάτων, κυρίως στον προαύλιο χώρο.

Τα σοβαρότερα όμως ατυχήματα, ιδίως στο πυκνοκατοικημένο αστικό περιβάλλον, συμβαίνουν στη διαδρομή σπίτι - σχολείο - σπίτι.

Γνωρίζετε ότι:

  • Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας 50.000 σχολικά ατυχήματα.
  • Ένα στα τέσσερα ατυχήματα που φθάνουν στα Εξωτερικά Ιατρεία της χώρας μαςσυμβαίνουν σε σχολεία, τη στιγμή που οι αντίστοιχοι δείκτες στην Πορτογαλία δεν ξεπερνούν το 9% και στην Αυστρία το 1%.
  • Πρώτη αιτία θανατηφόρων και σοβαρών ατυχημάτων στα παιδιά που πηγαίνουν με τα πόδια στο σχολείο είναι το πέρασμα στο απέναντι πεζοδρόμιο.
  • 70% των ατυχημάτων συμβαίνουν στο διάλειμμα με την επιθετικότητα και τον «καυγά» ανάμεσα στους μαθητές να ευθύνονται για το 30% των τραυματισμών. Χτυπήματα και πτώσεις είναι οι άλλοι δυο συχνότεροι μηχανισμοί τραυματισμών.
  • Ομάδες αυξημένου κινδύνου αποτελούν τα παιδιά με ιστορικό προηγούμενων ατυχημάτων, όσα ζουν σε μονογονεϊκές οικογένειες, έχουν γονείς με χαμηλό επίπεδο μόρφωσης ή χαμηλή απόδοση στο σχολείο.

Αιτίες ατυχημάτων και δυνατοτήτες πρόληψης

Η τήρηση των προδιαγραφών ασφάλειας του φυσικού σχολικού περιβάλλοντος σε συνδυασμό με σωστή επίβλεψη των μαθητών τις ώρες του διαλείμματος εκ μέρους του εκπαιδευτικού προσωπικού συμβάλλουν αποτελεσματικά στη μείωση της συχνότητας και της βαρύτητας των ατυχημάτων.

Το Κέντρο Ερευνας και Πρόληψης Ατυχημάτων (ΚΕΠΑ) της Ιατρικής Σχολής Αθηνών για να διευκολύνει γονείς και εκπαιδευτικούς έχει διαμορφώσει σύντομο κατάλογο επιτήρησης της ασφάλειας του σχολικού περιβάλλοντος που είναι διαθέσιμος στο http://www.keppa.gr/.

Oι βασικότερες ελλείψεις στα ελληνικά σχολεία είναι το υλικό επικάλυψης του προαύλιου εδάφους, η κακή συντήρηση κοινόχρηστων και αθλητικών χώρων, κακοτεχνίες κλιμακοστασίων και ηλεκτρικών παροχών, η μη τήρηση προδιαγραφών για τοποθέτηση άθραυστων και σηματοδοτημένων υαλοπινάκων και η έλλειψη πυρασφάλειας. Εξάλλου, η έλλειψη κατάλληλης κυκλοφοριακής σήμανσης, η μη χρήση ζώνης ή κράνους στο όχημα μεταφοράς και πλάνου διαδρομής προς και από το σχολείο σε συνδυασμό με τις ανασφαλείς θύρες εισόδου στο σχολείο ευθύνονται για πολλά από τα τροχαία σχολικά ατυχήματα.

Γι' αυτό:

Κατά τη διαδρομή σπίτι - σχολείο:

  • Φροντίζουμε για την έγκαιρη αφύπνιση, ώστε ο μαθητής να έχει αρκετό χρόνο στο δρόμο προς το σχολείο Η βιασύνη μειώνει την προσοχή.
  • Ένας ενήλικος συνοδεύει πάντα τα παιδιά στο σχολείο τουλάχιστον μέχρι την ηλικία των 8 χρονών, γιατί είναι ανώριμα και παρορμητικά. Στις ηλικίες 8 - 12 ετών, οι μαθητές μπορούν μετά από εκπαίδευση να διασχίζουν μόνοι τους δρόμους. Φροντίζουμε, λοιπόν, να χαράξουμε μαζί τους ένα χάρτη με την πιο ασφαλή πορεία μέχρι το σχολείο. Τα συνοδεύουμε τις πρώτες μέρες επισημαίνοντας τα πιο επικίνδυνα σημεία, την αναγκαιότητα χρήσης διαβάσεων για πεζούς και σεβασμού σε φανάρια και σήματα κυκλοφορίας.
  • Συνιστάται να φορούν οι μαθητές ρούχα και να κρατούν σακίδια με έντονα χρώματα, ώστε να είναι ευδιάκριτα από τους οδηγούς, ιδίως στο σκοτάδι.
  • Σε όσους μαθητές χρησιμοποιούν οχήματα μεταφοράς, υπενθυμίζουμε την αναγκαιότητα χρήσης ζώνης ασφαλείας είτε βρίσκονται στο σχολικό λεωφορείο είτε σε ιδιωτικό αυτοκίνητο και κράνους σε μηχανοκίνητο δίκυκλο ή ποδήλατο. Φυσικά, οι συνοδοί φροντίζουν να δίνουν πρώτοι το παράδειγμα.
  • Ιδιαίτερα σημαντικός για την πρόληψη των οδικών ατυχημάτων είναι ο ρόλος του σχολικού τροχονόμου. Γι' αυτό, οι γονείς χρειάζεται να εξηγούν στα παιδιά πόσο σημαντικό είναι να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις του και να συμμετέχουν σε προγράμματα εθελοντών τροχονόμων, καθώς και οι οδηγοί να σέβονται την παρουσία του και να ακολουθούν τις οδηγίες του.

Σχολικός χώρος:

  • Η πόρτα του σχολείου συνιστάται να παραμένει κλειστή και ο προαύλιος χώρος να είναι περιφραγμένος ώστε να εμποδίζεται η διαφυγή των μαθητών στους περιβάλλοντες δρόμους. Στην είσοδο στο χώρο του σχολείου συνιστάται να υπάρχει μεταλλική μπάρα που εμποδίζει την απότομη έξοδο των παιδιών σε πολυσύχναστους δρόμους.
  • Εκπαιδεύονται τα παιδιά ώστε να διενεργούν μαζί με τους εκπαιδευτικούς τακτικούς ελέγχους ασφάλειας του προαύλιου χώρου και ενημερώνεται σχετικά η Διεύθυνση, σύμφωνα με όσα αναφέρει ο οδηγός ασφάλειας σχολικών κτιρίων του ΚΕΠΑ, όπως μικροεμπόδια, αιχμηρά κάγκελα, σπασμένα τζάμια, φθαρμένα σκαλοπάτια, ανοικτές οπές.
  • Αποφεύγεται ο συναυλισμός στο διάλειμμα πολλών παιδιών μαζί και ο συνωστισμός παιδιών διαφορετικών ηλικιών ( > των 3 ετών), γιατί δημιουργεί στρες και επιθετικότητα. Το διάλειμμα προβλέπεται ώστε οι μαθητές να κινηθούν και να εκτονωθούν, οπότε πρέπει να υπάρχει αρκετός χώρος.
  • Διδάσκουμε στα παιδιά τρόπους συμπεριφοράς και επίλυσης διαφορών με τους συνομηλίκους. Οφείλουν να είναι ενημερωμένα για τους πιθανούς τρόπους τραυματισμού, αλλά και για τρόπους αυτοπροστασίας. Σε περίπτωση διαπληκτισμού ενημερώνουν το δάσκαλο/καθηγητή τους και δεν λύνουν τις διαφορές μεταξύ τους με επιθετική συμπεριφορά.
  • Ουσιαστική για την πρόληψη ατυχημάτων είναι η στάση, εκπαίδευση και ενεργητική συμπεριφορά και εποπτεία του διδακτικού προσωπικού .
  • Προγραμματίζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα ασκήσεις ασφαλούς εγκατάλειψης των κτιρίων και σε περίπτωση πυρκαγιάς ή σεισμού το διδακτικό προσωπικό φροντίζει για αποτροπή του πανικού και δείχνει στα παιδιά εξόδους διαφυγής.

Η σωστή αντιμετώπιση

Όσα μέτρα πρόληψης και αν ληφθούν, δεν μπορούν να μηδενίσουν την πιθανότητα πρόκλησης κάποιου ατυχήματος. Το παιδί μετά το ατύχημα θα πρέπει να αντιμετωπιστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Για να ελαχιστοποιηθούν οι συνέπειες από τα σχολικά ατυχήματα, προνοούμε:

  • Να υπάρχει πλήρες φαρμακείο πρώτων βοηθειών σε σημείο εύκολα προσβάσιμο
  • Να σημειώνονται σε ευκρινές σημείο τα τηλέφωνα: του Κέντρου Δηλητηριάσεων 210-7793777 και της κόκκινης γραμμής του Εθνικού Κέντρου για την Πρόληψη Ατυχημάτων και Βίας (ΕΔΙΠΑΒ) 210-6179396
  • Να εκπαιδεύεται και να πιστοποιείται ετησίως ένα τουλάχιστον μέλος του διδακτικού προσωπικού στην παροχή πρώτων βοηθειών. Μαθήματα παρέχονται από πολλούς οργανισμούς, όπως ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός και το ΚΕΠΑ.
  • Οι γονείς ενημερώνουν το διδακτικό προσωπικό για ενδεχόμενα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει το παιδί, όπως ιστορικό σπασμών ή αλλεργίες και φροντίζουν να προμηθεύουν την κατάλληλη θεραπευτική αγωγή.

Τα ατυχήματα προκαλούν αδικαιολόγητους πρώιμους θανάτους και αναπηρίες νέων καικατά κανόνα υγιών ατόμων. Είναι θέμα ατομικής και κοινωνικής ευθύνης να τα προλάβουμε.

Όσο όμως εύκολα μπορεί να συμβεί ένα ατύχημα άλλο τόσο είναι εύκολο να προληφθεί. Αξίζει, λοιπόν, να προσπαθήσουμε όλοι, ιδιαίτερα όταν η προσπάθεια αφορά τα παιδιά μας.

http://health.in.gr/news/article.asp?lngArticleID=165004

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

 

Η ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε. ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Ο Συνήγορος του Παιδιού βάζει τέλος στις αποβολές μαθητών

 

 

Ο Συνήγορος του Παιδιού μετά από έρευνα υποθέσεων που αφορούσαν την «αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος μαθητών» (τη γνωστή αποβολή για τους παλαιότερους) της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως παιδαγωγικό μέτρο για τον έλεγχο της συμπεριφοράς τους στο χώρο του σχολείου, αλλά και την εξέταση του θέματος με εκπαιδευτικούς και μαθητές, προχωρά σε διαπιστώσεις και προτάσεις προκειμένου να αναδειχθεί ο προβληματισμός σχετικά με τη διαδικασία λήψης σχετικών αποφάσεων, την αιτιολογία και την υλοποίηση του μέτρου αυτού.
Μάλιστα, ο Συνήγορος του Παιδιού Γιώργος Μόσχος απέστειλε και επιστολή με τις προτάσεις της αρχής προς τον Ειδικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κ. Μ. Κοντογιάννη.
Όπως επισημαίνει ο κ. Μόσχος στην επιστολή του, «τα ζητήματα που ανέκυψαν αφορούν ιδίως τη διαδικασία λήψης της απόφασης για αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος και την προσφυγή στο εν λόγω μέτρο, χωρίς να έχουν προηγουμένως εξαντληθεί άλλα παιδαγωγικά μέτρα για την αντιμετώπιση της συμπεριφοράς των μαθητών και τη συμμόρφωσή τους».
Προσθέτει δε ότι οι συμπεριφορές, εξαιτίας των οποίων επιβλήθηκε η ποινή και που απασχόλησαν το Συνήγορο, σχετίζονται ιδίως με την εμφάνιση (λ.χ. σκουλαρίκι), τη χρήση απρεπών εκφράσεων προς καθηγητές (στο πλαίσιο φραστικής αντιδικίας ή αστεϊσμού), μαγνητοσκόπηση μέσω κινητού με ή χωρίς ανάρτηση στο διαδίκτυο, παράνομη πράξη που έλαβε χώρα εκτός του σχολείου (λ.χ. πρόκληση φθοράς σε αυτοκίνητο εκπαιδευτικού) ή άλλες ενέργειες που κρίθηκαν απρεπείς (λ.χ. αποχώρηση μαθητή από συγκέντρωση του σχολείου σε ένδειξη διαμαρτυρίας, λόγω απαξιωτικής συμπεριφοράς εκπαιδευτικού, κάπνισμα στο χώρο του σχολείου).
Ο Συνήγορος του Παιδιού προτείνει προς το υπουργείο Παιδείας:
- Να προβεί σε αναλυτική έγγραφη ενημέρωση όλων των σχολείων και των προϊσταμένων αρχών, σχετικά με την υποχρέωσή τους να ακολουθούν τις προβλέψεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (Ν. 2690/1999) όταν πρέπει να επιβάλουν την ποινή της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος. Στην ενημέρωση αυτή θα πρέπει να γίνεται σαφής αναφορά σε συγκεκριμένες, επιμέρους ενέργειες που θα πρέπει να γίνονται ή στοιχεία τα οποία είναι σημαντικό να συμπεριλαμβάνονται στο σχετικό πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων όπως:
α) η υποχρέωση προηγούμενης πρόσκλησης σε ακρόαση του ανηλίκου και του γονέα/κηδεμόνα,
β) η υποχρέωση ειδικής και επαρκούς αιτιολόγησης της απόφασης,
γ) η αναφορά στις παιδαγωγικές μεθόδους, που χρησιμοποιήθηκαν σε προηγούμενες περιπτώσεις με το συγκεκριμένο μαθητή και τα αποτελέσματά τους,
δ) η επιχειρηματολογία σχετικά με τους λόγους για τους οποίους εκτιμάται ότι η ποινή θα αποβεί προς το συμφέρον του συγκεκριμένου μαθητή.
- Να προβλεφθεί ρητά στην εκπαιδευτική νομοθεσία η (υφιστάμενη) αρμοδιότητα των προϊστάμενων υπηρεσιών να ασκούν ιεραρχικό έλεγχο στις αποφάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων έτσι ώστε να μην υπάρχουν περιθώρια αμφισβήτησης.
- Οι διευθύνσεις των σχολείων να ενημερώνουν τους μαθητές στους οποίους επιβάλλεται το μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος και τους γονείς/κηδεμόνες τους ότι ισχύει μόνο για το τρέχον σχολικό έτος (βλ. Ε3/705/1985 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας).
- Το υπουργείο να μεριμνήσει για την καθοδήγηση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών με στόχο η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος να μην χρησιμοποιείται ως μέσο παραδειγματισμού των υπολοίπων μαθητών ή από αδυναμία του σχολείου να αντιμετωπίσει τα προβλήματα συμπεριφοράς ενός μαθητή.
- Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος να μην ανακοινώνεται δημόσια.
- Να προβλεφθεί νομοθετικά ο θεσμός των σχολικών κανονισμών, για να βελτιωθεί η πρόληψη και ο χειρισμός παρεκτροπών των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας και γενικά η διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας της.
- Να τροποποιηθεί το Π.Δ. 104/1979, που ρυθμίζει τα ζητήματα των κυρώσεων / ποινών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ούτως ώστε, μεταξύ άλλων, να δίνει τη δυνατότητα στα σχολεία να αξιοποιούν περισσότερες εναλλακτικές μεθόδους «συμμόρφωσης» των μαθητών.

πηγή : http://eksipnapaidia.blogspot.com/2010/09/blog-post_12.html

Οι νέοι διευθυντές Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας

1. Για το ΣΔΕ Γιαννιτσών
Χριστοφορίδη Σταύρο ( ΑΜ 151079 )ΠΕ 03 - Μαθηματικών, του 2ου Ενιαίου Λυκείου Γιαννιτσών, του 1ου Γραφείου της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Πέλλας.

2. Για το ΣΔΕ Αγρινίου
Γιαννοπούλου Πηνελόπη, (ΑΜ 138906) ΠΕ 06 – Αγγλικής Φιλολογίας, του 2ου Γυμνασίου Αγρινίου, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Αιτωλοακαρνανίας.

3. Για το ΣΔΕ Αγ. Αναργύρων
Χατζηθεοχάρους Παναγιώτα, (ΑΜ 142881) ΠΕ 2 – Φιλολόγων, του 4ου Γ.Ε.Λ. Χαλανδρίου, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Β’ Αθηνών.

4. Για το ΣΔΕ Καλλιθέας
Σοφιανού Ελένη (ΑΜ 139149 ) ΠΕ06 - Αγγλικών, του Ενιαίου Εσπερινού Λυκείου Αγ. Αναργύρων, της Δ/νσης, Β/θμιας Εκπ/σης Γ΄Αθήνας

5. Για το ΣΔΕ Κομοτηνής
Τσαούση Μαρία (ΑΜ 160861 ) ΠΕ10 - Κοινωνιολόγων, του 1ου Ενιαίου Λυκείου Κομοτηνής της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Ροδόπης.

6. Για το ΣΔΕ Πατρών:
Κυρίτση – Μπίστα Ιωάννα (ΑΜ 157207 ) ΠΕ 06 – Αγγλικής Φιλολογίας , του Γενικού Λυκείου Καρέα , της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Α’ Αθηνών.

7. Για το ΣΔΕ Πύργου
Κοτσανά Κωνσταντίνο (ΑΜ 163188) ΠΕ12 - Μηχανολόγων –Μηχανικών του Γυμνασίου Κρεστένων, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Ν. Ηλείας.

8. Για το ΣΔΕ Βόλου
Σχορετσανίτου Παρασκευή (ΑΜ 142676 ) ΠΕ 02 - Φιλολόγων, του 2ου ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας Βόλου , της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Μαγνησίας.

9. Για το ΣΔΕ Καρδίτσας
Ζάρρα Δήμο - Ευάγγελο (ΑΜ 171788 ) ΠΕ 12 – Φυσικών Ραδιοηλεκτρολόγων, του 4ου Γενικού Λυκείου Καρδίτσας της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Καρδίτσας.

10. Για το ΣΔΕ Νεάπολης Θεσσαλονίκης
Ανανιάδη Παναγιώτη, ( 160369 ) ΠΕ 04 – Γεωλόγων , του 1ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης ,της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Ανατολικής Θεσσαλονίκης.

11. Για το ΣΔΕ Ορχομενού
Σταρά Κωνσταντίνο (ΑΜ 169025)ΠΕ 19 - Οικονομολόγων, του 2ου Γυμνασίου Λιβαδειάς, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Βοιωτίας .

12. Για το ΣΔΕ Σερρών
Σωτηριάδη Δημήτριο (ΑΜ 178617 ) ΠΕ 19 - Πληροφορικής του 2ου Τ.Ε.Ε Σερρών, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Σερρών.

13. Για το ΣΔΕ Φλώρινας
Μπούσιο Θωμά ( ΑΜ 165071 ) ΠΕ 18 - Γραφικών Τεχνών & Καλλιτεχνικών Σπουδών, του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Φλώρινας.

14. Για το ΣΔΕ Καλαμάτας
Γάλλου Γεωργία (ΑΜ 179153 ) ΠΕ02 - Φιλολόγων, του Πειραματικού Γυμνασίου Καλαμάτας , της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Μεσσηνίας.

15. Για το ΣΔΕ Φυλακών Κορυδαλλού
Ζουγανέλη Γεώργιο ( ΑΜ 155550 ) ΠΕ 01 - Θεολόγων, του 6ου Ενιαίου Λυκείου Πειραιά, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Πειραιά.

16. Για το ΣΔΕ Νάουσας
Χατζηευαγγέλου Μαρούλα (Α.Μ. 137207 ) ΠΕ02 - Φιλολόγων, του 2ου Γυμνασίου Νάουσας, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Ημαθίας.

17. Για το ΣΔΕ Κοζάνης
Ματιάκη Γεώργιο (Α.Μ. 157369 ) ΠΕ09 - Οικονομολόγος του 3ου Γενικού Λυκείου Κοζάνης, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/ σης Α΄ Κοζάνης.

18. Για το ΣΔΕ Κέρκυρας
Λεμπέση Ζαχαρούλα - Πηνελόπη (ΑΜ 176648 ) ΠΕ 06 – Αγγλικής Φιλολογίας., του Γενικού Εσπερινού Λυκείου Κέρκυρας, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Κέρκυρας.

19. Για το ΣΔΕ Θεσσαλονίκης
Μεϊμαρίδου Δάφνη ( Α.Μ.154250 ) ΠΕ 19 - Πληροφορικής, του 14ου ΤΕΕ Θεσσαλονίκης της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ανατολ. Θεσσαλονίκης.

20. Για το ΣΔΕ Κορυδαλλού
Καγιαβή Μαρία (ΑΜ 152715 ) ΠΕ 1 - Ιατρικών Εργαστηρίων , του 1ου ΕΠΑΣ Σαλαμίνας , της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Πειραιά.

21. Για το ΣΔΕ Σπάρτης
Φραγκή Ιωάννη ( ΑΜ 191608 ) ΠΕ 12.05 - Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ , του 1ου ΕΠΑΛ Σπάρτης , της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Λακωνίας.

22. Για το ΣΔΕ Ναυπλίου
Κόνδη Γεώργιο (ΑΜ 154849) ΠΕ10 - Κοινωνιολόγος του 1ου Γενικού Λυκείου ΄Αργους, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/ σης Αργολίδας.

23. Για το ΣΔΕ Ορεστιάδας
Κυρκούση Αθανάσιο (ΑΜ 149902 ) ΠΕ 04-05 - Γεωλόγων, του 2ου Γυμνασίου Ορεστιάδας, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκ/σης Έβρου

24. Για το ΣΔΕ Αλεξανδρούπολης
Τσότσου Χαρίκλεια (ΑΜ 160806) ΠΕ 09 - Οικονομολόγων, του 1ου ΤΕΕ Αλεξανδρούπολης της Δ/νσης Δ/θμιας Εκ/σης Έβρου.

25. Για το ΣΔΕ Λάρισας
Μπάρλο Απόστολο (ΑΜ 136185) ΠΕ 01- Θεολόγων, του 2ου Ενιαίου Λυκείου Λάρισας της Δ/νσης Δ/θμιας Εκ/σης Λάρισας.

26. Για το ΣΔΕ Δικαστικών Φυλακών Λάρισας.
Βαλασσόπουλο Βελισσάριο (Α.Μ. 173583 ) ΠΕ 03 - Μαθηματικών, του 13ου Γυμνασίου Λάρισας της Δ/νσης Β/θμιας Εκπαίδευσης Λάρισας.

27. Για το ΣΔΕ Αλιβερίου
Φραγκούλη Εμμανουήλ (ΑΜ 153294) ΠΕ11- Φυσικής Αγωγής, του 1ου Γενικού Λυκείου Αλιβερίου , της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Εύβοιας (1ο Γραφείο)

28. Για το ΣΔΕ Πειραιά
Μανεσιώτη Πέτρο (ΑΜ 175020) ΠΕ 20 - Πληροφορικής, του 12ου ΤΕΕ Αθηνών της Δ/νσης Δ/θμιας Εκ/σης Α΄Αθήνας.

29. Για το ΣΔΕ Δικαστικής Φυλακής Διαβατών
Μαρινοπούλου Τριανταφυλλιά (ΑΜ 128357) ΠΕ 03 - Μαθηματικών, του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Α΄Θεσσαλονίκης.

30. Για το ΣΔΕ Παλλήνης:
Κρεστενίτη Ρεβέκα, (ΑΜ 188656) ΠΕ 12 – Αρχιτεκτόνων, του 1ου Γενικού Λυκείου Γέρακα, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Ανατολικής Αττικής.

31. Για το ΣΔΕ Τρίπολης:
Σουβατζόγλου Βασίλειο, (ΑΜ 169022) ΠΕ 19 – Πληροφορικής του 4ου Λυκείου Τρίπολης, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Αρκαδίας.

32.Για το ΣΔΕ Σύρου:
Αργυρό Εμμανουήλ, (ΑΜ 182121) ΠΕ - 20 -Πληροφορικής, του 2ου Γενικού Λυκείου Σύρου, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Κυκλάδων.

33. Για το ΣΔΕ Ρόδου:
Σάββα Ιωάννη, (ΑΜ 184001) ΠΕ 04 -01 Φυσικός, του 7ου Γυμνασίου Ρόδου, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Δωδεκανήσου.

34. Για το ΣΔΕ Δικαστικών Φυλακών Δομοκού:
Ηλιοπούλου Βασιλική, (ΑΜ 166359) ΠΕ 06 – Αγγλικής Φιλολογίας, του 2ου Γυμνάσιου Λαμίας, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Φθιώτιδας.

35. Για το ΣΔΕ Δικαστικών Φυλακών Θηβών:
Πυρουνάκη Κλήμη, (ΑΜ 129175) ΠΕ 01 – Θεολόγων, του Γυμνασίου – Λυκείου Καπαρελλίου, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Βοιωτίας.

36. Για το ΣΔΕ Ιεράπετρας:
Πατεράκη Ζαχαρία, (ΑΜ 153185) ΠΕ 04 – Βιολόγος, του 3ου Γυμνασίου Ιεράπετρας, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Λασιθίου.

37.Για το ΣΔΕ Άρτας:
Ανδρέου Ανδρέα, (ΑΜ 187833) ΠΕ19 – Πληροφορικής, του 2ου Γενικού Λυκείου Άρτας της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Άρτας.

38. Για το ΣΔΕ Λαμίας
Παγορόπουλο Χρήστο, (ΑΜ 166020 ) ΠΕ 03 - Μαθηματικών, του Γυμνασίου Υπάτης Φθιώτιδας, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Φθιώτιδας.

39. Για το ΣΔΕ Περιστερίου
Ζαρκαδούλα Νικόλαο, (ΑΜ 194283) ΠΕ 11 – Φυσικής Αγωγή, του 1ου Πειραματικού Λυκείου Αθηνών, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Α΄Αθηνών.

40. Για το ΣΔΕ Άσσου - Λεχαίου
Σαμαρά Βασίλειο (ΑΜ 177150) ΠΕ12-04 - Μηχανολόγος - Δρ. Μηχανικός, του 2ου Τ.Ε.Ε.- ΕΠΑ.Σ. Κιάτου, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Κορινθίας.

41. Για το ΣΔΕ Τυλίσου -Ηρακλείου:
Μαρκογιαννάκη Εμμανουήλ ( ΑΜ 198161 )ΠΕ04 - Θετικών Επιστημών, του 1ου Γυμνασίου Ηρακλείου Κρήτης, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Ηρακλείου Κρήτης.

42. Για το ΣΔΕ Μυτιλήνης :
Αϊβαλιώτη Μιχάλη (ΑΜ 191845 ) ΠΕ 17.03 – Ηλεκτρολόγων, του ΕΠΑΛ της Γέρας , της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Ν. Λέσβου.

43. Για το ΣΔΕ Σαπών :
Σταθοπούλου Μαρία (ΑΜ 187025 ) ΠΕ 12.05 – Ηλεκτρολόγων , του 1ου ΕΠΑΛ Κομοτηνής , της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Ροδόπης.

44. Για το ΣΔΕ Αχαρνών:
Παπαγούλα Γεωργία (ΑΜ 172718 ) ΠΕ 20 - Πληροφορικής, του 7ου Γυμνασίου Ζωγράφου, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Α’ Αθηνών.

45. Για το ΣΔΕ Δράμας:
Σένδρο Γεώργιο (ΑΜ 174915) ΠΕ 19 - Πληροφορικής, του 2ου ΕΠΑΛ Δράμας , της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Δράμας.

46. Για το ΣΔΕ Ιωαννίνων:
Σούλη Αλεξάνδρα (ΑΜ 160402) ΠΕ 04 – Φυσικών – Γεωλόγων, του Πειραματικού Γυμνασίου Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων , της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Ιωαννίνων.

47. Για το ΣΔΕ Καβάλας:
Τζάμο Στυλιανό (ΑΜ 183625 ) ΠΕ 02 - Φιλολόγων, του ΓΕΛ Ελευθερούπολης Καβάλας , της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Καβάλας.

48. Για το ΣΔΕ Κατερίνης:
Νατσιόπουλο Γεώργιο (ΑΜ 189971 ) ΠΕ 04.01 – Φυσικών, του ΓΕΛ Κολινδρού Πιερίας , της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Πιερίας.

49. Για το ΣΔΕ Ξάνθης:
Μπουσνάκη Ιωάννη (ΑΜ 191907 ) ΠΕ 17.03 – Ηλεκτρολόγων, του 2ου ΕΠΑΛ Ξάνθης , της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Ξάνθης.

50. Για το ΣΔΕ Ρεθύμνου:
Αλεξανδρίδου – Μερζιώτη Μαρία (ΑΜ 182730 ) ΠΕ 05 – Γαλλικής Φιλολογίας, του Μουσικού Γυμνασίου Ρεθύμνου , της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Ρεθύμνου.

51. Για το ΣΔΕ Τρικάλων:
Κατσίκα Νικόλαο (ΑΜ 177160 ) ΠΕ 12.05 – Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, του 2ου ΕΠΑΛ Τρικάλων , της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Τρικάλων.

52. Για το ΣΔΕ Φυλακών Τρικάλων:
Χατζημάνου Ευθυμία (ΑΜ 180525 ) ΠΕ 04 – Φυσικών , του 2ου Γυμνασίου , της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Τρικάλων.

53. Για το ΣΔΕ Χανίων:
Δασκαλάκη – Καρδαμάκη Βενετία (ΑΜ 159134 ) ΠΕ 02.01 – Φιλολόγων , του Γυμνασίου Νέας Κυδωνίας, της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Χανίων.

http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/prokyrhxeis-thesewn/940-orismos-dievthyntes-sde.html

Για το ωράριο των καθηγητών που αποσπώνται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

 

  library2 Την ερχόμενη  Τρίτη θα αποφασίσει η πολιτική ηγεσία του υπ.Παιδείας για το ωράριο των  καθηγητών που αποσπώνται ή μετακινούνται -ως υπεράριθμοι -υποχρεωτικά στα Δημοτικά Σχολεία.

Σύμφωνα με αποκλειστικές  πληροφορίες  του esos.gr η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου  προσανατολίζεται στη λήψη των εξής αποφάσεων:

α.Οι καθηγητές  που  με αίτησή τους αποσπάσθηκαν σε Δημοτικά Σχολεία θα ακολουθήσουν το ωράριο των δασκάλων

β.Οι καθηγητές που μετακινούνται- ως υπεράριθμοι -υποχρεωτικά στα Δημοτικά Σχολεία θα έχουν το ωράριο που είχαν στο σχολείο από το οποίο προέρχονται.

Aποκλειστικό Ρεπορτάζ: esos.gr