Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015

Στο βιογραφικό Περιφερειακού Διευθυντή:Άρνηση συμμετοχής στην εφαρμογή του θεσμού της αυτοαξιολόγησης, σύμφωνα με δημοσίευμα τους ESOS

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος, ανάρτησε στον ιστότοπο της ΠΔΕ το Βιογραφικό του, στο οποίο μεταξύ των προσόντων και δραστηριοτήτων του αναφέρει τα εξής:


“Άρνηση συμμετοχής στην εφαρμογή του θεσμού της αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου (ΑΕΕ) του σχολείου σύμφωνα με την πράξη 34η/31-10-2014 του Συλλόγου διδασκόντων του 2ου Γυμνασίου Κοζάνης”.



Αυτό σημαίνει ότι ο Περιφερειακός Διευθυντής ως εκπαιδευτικός τότε αρνήθηκε την εφαρμογή νομοθεσίας και τώρα  θα εγκαλεί τους εκπαιδευτικούς να εφαρμόσουν τις αποφάσεις και τις  εγκυκλίους της νυν πολιτικήςηγεσ
ίας του υπουργείου Παιδείας.

Εξέταση συνάφειας διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων με την Ειδική Αγωγή

Εξετάζεται η συνάφεια των διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ)

              


Aμισθη Επιστημονική Επιτροπή, συγκροτήθηκε   στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, προκειμένου  
Α.  Να εξετάζει τις συνάφειες διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ)
Β. Να εισηγείται σχετικά στο Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. το οποίο και θα γνωμοδοτεί προς τη Δ/νση Ειδικής Αγωγής του ΥΠΟΠΑΙΘ για συνάφειες σχετικές με ΕΕΠ και ΕΒΠ και προς τις αρμόδιες Δ/νσεις

Πέμπτη 30 Ιουλίου 2015

Την “λύση” των εθελοντών εκπαιδευτικών' ,μελετά το υπουργείο παιδείας


 
Σε κάλεσμα προς εθελοντές εκπαιδευτικούς, ανέργους ή εν γένει αλληλέγγυους, στην προσπάθεια να καλυφθούν τα κενά και να λειτουργήσουν εύρυθμα τα σχολεία από Σεπτέμβρη, σκέφτεται να προχωρήσει το υπουργείο Παιδείας.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, η ηγεσία του υπουργείου, σταθερή στην πατριωτική άποψη που έχει εκφράσει για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στην εκπαίδευση την περίοδο της κρίσης, αλλά και μη θέλοντας να προβεί σε σκληρά μέτρα για την ήδη πιεσμένη εκπαιδευτική κοινότητα, θέλει να εξαντλήσει το… σχέδιο Β στη βάση της αλληλεγγύης και του εθελοντισμού.
«Ανεργοι καθηγητές θα μπορούσαν να εργαστούν για κάποιες ώρες στα σχολεία της γειτονιάς ή της ευρύτερης περιοχής, είτε με μια μικρή χρηματοδότηση είτε αφιλοκερδώς, ενώ καθοριστική θα μπορούσε να είναι η συμβολή του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων», έλεγε χθες ανώτατο στέλεχος του υπουργείου, παραπέμποντας στη βάση της αλληλεγγύης που έχει ήδη θέσει ο ίδιος ο υπουργός για τον χειρισμό του θέματος. Ακόμα και την αύξηση ωραρίου ο κ. Μπαλτάς περισσότερο την εντάσσει στο πλαίσιο της συλλογικής προσπάθειας -από καιρό με γενικές αναφορές, πλέον συγκεκριμένα- παρά στην πολιτική του υπουργείου.
Και… οβολός

ΑΣΠΑΙΤΕ: Η πρόσκληση για το Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης (Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.) και στο Πρόγραμμα Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό (Π.Ε.ΣΥ.Π.) για το ακαδ. έτος 2015-2016

           
Την πρόσκληση για την εισαγωγή των φοιτητών στο Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης (Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.) και στο Πρόγραμμα Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό (Π.Ε.ΣΥ.Π.) για το ακαδ. έτος 2015-2016, εξέδωσε η ΑΣΠΑΙΤΕ  Η υποβολή αιτήσεων θα γίνει αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας www.aspete.gr ή aspete.eap.gr από ΤΡΙΤΗ 25.08.2015 ώρα 12.00 έως ΔΕΥΤΕΡΑ 14.9.2015 ώρα 17.00

Στο Πειθαρχικό καθηγητές που δε συμμετείχαν στις εκλογές για την ανάδειξη Διευθυντή του σχολείου τους


 

           

Διόγκωση προβλημάτων στην εκπαίδευση

Έξι μήνες  νέας διακυβέρνησης και τα προβλήματα όχι απλά παραμένουν στο Υπουργείο Παιδείας, αλλά έχουν διογκωθεί με πρωτοφανή τρόπο, σε σημείο που απειλούν πλέον την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων από το ξεκίνημά τους ακόμη.
Εμπαιγμός και ευτελισμός είναι οι δύο λέξεις που χαρακτηρίζουν τις ενέργειες της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου προς τους εκπαιδευτικούς και κυρίως τους αναπληρωτές, οι οποίοι καλύπτουν τις ανάγκες της εκπαίδευσης (κατά το 1/5 και πλέον) σε όλη την επικράτεια, ζώντας με την απόλυτη έννοια ως νομάδες, με τις συνεχείς εσωτερικές μεταναστεύσεις τους, αφού “οργώνουν” την επαρχία περιπλανώμενοι χρόνια τώρα σε καθεστώς ομηρίας, από το ένα χωριό στο άλλο, από το ένα δυσπρόσιτο σχολείο στο άλλο. Και όλα αυτά, χωρίς να αναγνωρίζεται η πλήρης προϋπηρεσία τους για το διάστημα που εργάστηκαν, μεταξύ 2010-2014!!!

Δεκτοί και οι πρόσφυγες στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου : Συριακής ή άλλης υπηκοότητας προσφύγων, αιτούντων άσυλο στις ελληνικές αρχές.

ΑΘΗΝΑ 30/07/2015

Η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Αιγαίου, λαμβάνοντας υπόψη την εισήγηση Ομάδας Εργασίας που συγκροτήθηκε με απόφαση του πρύτανη, καθηγητή Στέφανου Γκρίτζαλη και κατόπιν εισήγησης του πρώην πρύτανη Θεμιστοκλή Λέκκα, ομότιμου καθηγητή του Πανεπιστημίου Αιγαίου, συζήτησε το θέμα της εγγραφής σε Τμήματα του Ιδρύματος των αιτούντων άσυλο στην Ελλάδα.

Στόχος να υπάρξει άμεσα νομοθετική πρόβλεψη για κατ' εξαίρεση εισαγωγή προσφύγων φοιτητών και φοιτητριών στα Τμήματα του Πανεπιστημίου. Συγκεκριμένα, η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Αιγαίου αποφάσισε τη σύνταξη επιστολής προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Συμβούλιο της Ευρώπης σχετικά με το θέμα της εγγραφής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου συριακής ή άλλης υπηκοότητας προσφύγων, αιτούντων άσυλο στις ελληνικές αρχές.

Τρίτη 28 Ιουλίου 2015

Να βάλουμε πλάτη; Ούτε θέλουμε, ούτε μπορούμε... Αρθρό του Κωνσταντίνου Κατσαρού:





Πριν έξι μήνες, προσβλέποντας σε μια καλύτερη μέρα τόσο ατομικά όσο και συλλογικά, πολλοί πολίτες της χώρας μας επέλεξαν να γυρίσουν σελίδα.

Το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ, έχοντας ένα πρόγραμμα σε εντελώς αντίθετη ρότα από αυτή που πήγαινε η Ελλάδα κατά τη διακυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, έταξε πολλά, υπερβολικά πολλά σε έναν πολύπαθο λαό που είχε ανάγκη να ακούσει ωραία πράγματα, να δει την ελπίδα να έρχεται…

Αύξηση των διδακτικών ωρών για την κάλυψη των κενών στα σχολεία

Λύσεις αναζητά το ΥΠΠΑΙΔ-συνάντηση Μπαλτά - Σταθάκη
Αύξηση των διδακτικών ωρών για την κάλυψη των κενών στα σχολεία
(EUROKINISSI/ ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΛΛΙΑΡΑΣ)


Αθήνα 
Λύση για να καλυφθούν τα περίπου 20.000 κενά στα σχολεία αναζητεί το υπουργείο Παιδείας, με τον αρμόδιο υπουργό Αριστείδη Μπαλτά να μην αποκλείει το ενδεχόμενο αύξησης του ωραρίου των εκπαιδευτικών.
Ο κ. Μπαλτάς θα συναντηθεί σήμερα, Τρίτη, με τον υπουργό Οικονομίας Γ. Σταθάκη προκειμένου να να συζητηθεί ο τρόπος με τον οποίο θα μπορέσουν να βρεθούν πιστώσεις για επιπλέον 5.000-6.000 θέσεις.

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Θέμα γονιδίων η επιτυχία ή η αποτυχία στις σχολικές εξετάσεις;Έρευνα



Οι βαθμολογικές διαφορές μεταξύ των μαθητών λυκείου στις απολυτήριες εξετάσεις, τόσο των θετικών όσο και των θεωρητικών μαθημάτων, επηρεάζονται από το DNA που έχουν κληρονομήσει από τους γονείς τους.

Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξαν βρετανοί ερευνητές, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν στο επιστημονικό έντυπο Scientific Reports και θέτουν σε αμφισβήτηση την άποψη ότι η επιτυχία ή αποτυχία στις εξετάσεις είναι πρωτίστως θέμα κοινωνικών, οικονομικών και άλλων περιβαλλοντικών παραγόντων (σχολείου, οικογένειας κ.α.).

Μπαλτάς: Αν χρειαστεί ένας δάσκαλος να κάνει μια ή δυο ώρες παραπάνω ως συμβολή στο ξεπέρασμα της κρίσης νομίζω ότι θα το δεχθεί

  
Αποκαλυπτικός ο υπουργός Παιδείας στην ΕΡΤ (αύξηση ωραρίου, “πιθανοί διορισμοί” άγνωστο το πότε)

Με αναπληρωτές καθηγητές θα αρχίσει η νέα σχολική χρονιά και όπως διευκρίνισε μιλώντας στην ΕΡΤ ο αρμόδιος υπουργός Αριστείδης Μπαλτάς υπάρχουν τα χρήματα για να καλυφθεί το 50% των κενών θέσεων που είναι καταγεγραμμένες στην παιδεία (σε 20.000 υπολογίζει τα κενά το ΥΠΟΠΑΙΘ).

Ο κ. Μπαλτάς είπε ότι στην απόλυτη προτεραιότητα του υπουργείου είναι μόλις μπει ο μαθητής στην τάξη το Σεπτέμβριο να έχει δάσκαλο και βιβλία.

Αποκαλυπτικός ήταν ο κ. Μπαλτάς αφού δε δεσμεύτηκε για το πότε θα γίνουν διορισμοί (μπορεί και στο μέσο της σχολικής χρονιάς), αλλά ακόμα και αν θα γίνουν οι 2.500 διορισμοί περίπου, αφού πρώτα από αυτόν τον αριθμό θα αφαιρεθούν οι επαναπροσληφθέντες.

Ανοιχτή διάπλατα άφησε ο υπουργός την πιθανότητα να αυξηθεί το ωράριο των εκπαιδευτικών, αφού όπως επικαλέσθηκε η χώρα μας βρίσκεται σε κρίση και θα πρέπει να κάνουμε θυσίες!

Συγκεκριμένα είπε:

«Η χώρα βρίσκεται σε κρίση όλοι πρέπει να βάλουμε τον όβολο μας για να ξεπεραστεί η κρίση. Αν χρειαστεί ένας δάσκαλος να κάνει μια ή δυο ώρες παραπάνω ως συμβολή στο ξεπέρασμα της κρίσης νομίζω ότι θα το δεχθεί. Ο καθένας οφείλει να συμβάλει με τον τρόπο του για να ξεπεραστεί η κρίση».

Για το θέμα του πολυνομοσχεδίου που αφορά στην Παιδεία εκτίμησε πως δεν θα υπάρχουν διαρροές από τον ΣΥΡΙΖΑ και πως το πρόβλημα έχει η αντιπολίτευση.

 πηγή alfa vita



Κυριακή 26 Ιουλίου 2015

Αρχηγοί προς Α.Τσίπρα:Να μην κατατεθεί στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο “κουρελού”



Ο κ. Τσίπρας φέρεται να εξέφρασε κατανόηση στον προβληματισμό των πολιτικών αρχηγών


Να αξιοποιήσει τους 230 βουλευτές για να ψηφιστούν από τη Βουλή σημαντικά νομοσχέδια και να αποφύγει η κυβέρνηση να φέρει, προς ψήφιση, το πολυνομοσχέδιο “κουρελού”, το οποίο μπορεί να προκαλέσει εντάσεις. Αυτό ζήτησαν από τον πρωθυπουργό οι πολιτικοί αρχηγοί στο γεύμα της Προεδρίας της Δημοκρατίας.


Ο κ. Τσίπρας φέρεται να εξέφρασε κατανόηση στον προβληματισμό των πολιτικών αρχηγών.


Σημειώνεται ότι ο υπουργός Παιδείας Αρ. Μπαλτάς στη σημερινή συνάντηση με το ΔΣ της ΟΙΕΛΕ  ανέφερε  ότι το νομοσχέδιο του Υπουργείου βρίσκεται σε διαδικασία κατάθεσης και ότι αυτή τη στιγμή εξετάζεται από τις υπηρεσίες του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, επομένως τις επόμενες ημέρες θα συζητηθεί στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.


Σημειώνεται ότι συνεργάτες του υπουργού Παιδείας Αριστείδη Μπαλτά επέμεναν ότι το πολυνομοσχ΄διο θα κατατίθεντο σήμερα ή χθες κάτι που δεν έγινε.


Σε νεότερη επικοινωνία που είχαμε σήμερα Παρασκευή, με τους ίδιους συνεργάτες του υπουργού μας είπαν ότι τελικά τη Δευτέρα το πολυνομοσχέδιο θα πάρει το “δρόμο” για τη Βουλή.


Το πολυνομοσχέδιο είχε τεθεί σε δημόσια διαβούλευση όπου συνολικά κατατέθηκαν 6050 σχόλια και προτάσεις.


Ο υπουργός Παιδείας με δημόσια επιστολή δεσμεύτηκε ότι το επιτελείο του θα επεξεργαστεί τα σχόλια αυτά, τα οποία θα λάβει σοβαρά υπ’ όψη στη διαμόρφωση της τελικής μορφής του σχεδίου νόμου.


ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS