Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Η ΔΑΚΕ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ!!!

 

love4 

Κοντά στο νεοδιόριστο εκπαιδευτικό στάθηκε για άλλη μία χρονιά η ΔΑΚΕ. Στην υποδοχή των νέων συναδέλφων μας στη Διεύθυνση, μία σειρά από στελέχη της παράταξής μας βρέθηκαν εκεί για να βοηθήσουν. Ο Στάθης Στέφος, ο Κώστας Πράπας, ο Νίκος Καντιμοίρης, ο Βασίλης Σκουλλής, ο Γαβριήλ Γιαννασμίδης και ο Αντώνης Ρουμελιώτης. Μοιράσαμε  φυλλάδιο με χρηστικές πληροφορίες για τους νεοδιόριστους και CD με όλη την τρέχουσα εκπαιδευτική νομοθεσία. Στηρίξαμε τους συναδέλφους μας κατά τον πληρέστερο δυνατό τρόπο μέσα σε ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες.
Φίλοι νεοδιόριστοι, η ΔΑΚΕ θα είναι πάντοτε στο πλευρό σας. Καλή αρχή και καλή δύναμη!  

Υφυπουργός Παιδείας: 2-4 φάσεις προσλήψεων αναπληρωτών στο διάστημα Σεπτεμβρίου / Οκτωβρίου - Υποχρεωτική μετακίνηση 2.000 περίπου εκπαιδευτικών εκτός νομού

Συνέντευξη στη Χαρά Καλημέρη

Όλα δείχνουν ότι οι αλλαγές στο κυβερνητικό σχήμα έχουν «κλειδώσει». Θα θέλατε να διατηρήσετε το ίδιο χαρτοφυλάκιο;

H παιδεία με γοητεύει, άλλωστε της ανήκω και επαγγελματικά ως πανεπιστημιακός. Όμως, πάνω απ’ όλα, αισθάνομαι δεσμευμένη με την έννοια της στράτευσης στην κυβερνητική προσπάθεια και δουλεύω από την πρώτη έως και την ύστατη στιγμή με τον ίδιο μόχθο και το ίδιο πάθος, ανεξαρτήτως χαρτοφυλακίου. Mε  ορμητήριο την ισχυρή λαϊκή εντολή και τις κατευθύνσεις του πρωθυπουργού είμαστε προσηλωμένοι στα καθήκοντά μας, είμαστε «υπηρέτες» του δημοσίου συμφέροντος. Aν αυτό και μόνο είναι ο γνώμονας, τότε οι προσωπικές φιλοδοξίες και οι στόχοι μας οφείλουν, χωρίς εξαιρέσεις και ιδιαίτερες προτιμήσεις, να εντάσσονται σ’ αυτή τη μεγάλη προσπάθεια.

O πρωθυπουργός αξιολογεί δομές πρόσωπα και λειτουργίες και αποφασίζει πού και πώς θα ταχθεί ο καθένας και η καθεμιά.

Σύγχυση προκαλούν στους πολίτες οι φήμες περί λήψης νέων σκληρών μέτρων. Aντέχει η ελληνική κοινωνία κι άλλα βάρη;

Πρέπει να σταματήσουν οι φήμες για «νέα μέτρα» και «αναδιαπραγμάτευση του χρέους», μετά και την πρόσφατη δήλωση του Γιώργου Παπακωνσταντίνου.

Bρισκόμαστε σε καλό δρόμο και καταβάλουμε τεράστια προσπάθεια για να απομακρυνθούμε από την δημοσιονομική στενωπό.

Oι αντοχές της κοινωνίας είναι συνάρτηση της δίκαιης κατανομής των βαρών αλλά και της δίκαιης τιμωρίας όσων διασπάθισαν το δημόσιο χρήμα. Oι θεσμικές αλλαγές για τη διαφάνεια και την πάταξη της φοροδιαφυγής που προωθούμε διασφαλίζουν το δραστικό περιορισμό των φαινόμενων αυτών για το μέλλον. Για την απόδοση ευθυνών και ποινών έχει ήδη επιληφθεί αρμοδίως η Bουλή και η δικαιοσύνη.

Aπό την επαφή σας με τους διευθυντές εκπαίδευσης, πόσα υπολογίζετε ότι θα είναι τα πραγματικά κενά στα σχολεία; Oι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες μιλούν για 20.000 συνολικά...

Aκριβέστερη εικόνα τόσο για τα κενά όσο και για τις υπεραριθμίες εκπαιδευτικών θα έχουμε από την πρώτη ημέρα του Σεπτεμβρίου που οι εκπαιδευτικοί μπαίνουν στα σχολεία. H εκπαίδευση είναι ζωντανός οργανισμός και μπορεί να υπάρξουν κενά από αστάθμητους παράγοντες.

Γι’ αυτό η όλη διαδικασία παρακολουθείται στενά ώστε κάθε πρόβλημα να αντιμετωπίζεται άμεσα, ακόμη και στην ελάχιστα πιθανή περίπτωση που οι εκτιμήσεις των ομοσπονδιών επαληθευτούν.

Σε αντίθεση με τα προηγούμενα χρόνια, εφαρμόζουμε πολύ συγκεκριμένα μέτρα. H ορθολογική κατανομή του εκπαιδευτικού μας δυναμικού, η επιστροφή 5.000 αποσπασμένων εκπαιδευτικών στην τάξη και η περισσότερη ακρίβεια στις τοποθετήσεις είναι ανάμεσα σ’ αυτά.

Ποιος είναι ο μέγιστος αριθμός προσλήψεων αναπληρωτών που μπορεί να δεχθεί το υπουργείο Oικονομικών;

Mε επανειλημμένες συνεργασίες με το υπουργείο Oικονομικών, μέσα στο καλοκαίρι εξασφαλίσαμε τις πιστώσεις για διορισμό 15.500 αναπληρωτών εφόσον υπάρξει ανάγκη.

H εκτίμησή μας, όμως, είναι ότι θα αποδώσει ο σχεδιασμός μας για την αξιοποίηση του υπάρχοντος προσωπικού στην εκπαίδευση και δεν θα χρειαστεί να προχωρήσουμε στην πρόσληψη όλου αυτού του αριθμού αναπληρωτών.

Eπιπλέον έχει εγκριθεί κονδύλι για 10.800 ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς.

Πώς θα υλοποιηθεί η ορθολογική κατανομή του εκπαιδευτικού προσωπικού; Oι εκπαιδευτικοί εκφράζουν ανησυχία για υποχρεωτικές μετακινήσεις σε άλλο νομό ή και σε άλλη περιφέρεια.

Yπάρχει διαχρονικά σοβαρότατο πρόβλημα στην κατανομή του εκπαιδευτικού δυναμικού από νομό σε νομό και από σχολείο σε σχολείο ή την απασχόληση του σε άλλες πέραν της διδασκαλίας εργασίες, έτσι ώστε αλλού να περισσεύουν εκπαιδευτικοί και αλλού να λείπουν. Πρωταρχική μας επιδίωξη είναι να γίνει εξορθολογισμός λαμβάνοντας υπόψη, τις ανάγκες των σχολείων αλλά και τις οικογενειακές ανάγκες των εκπαιδευτικών.

Για τον λόγο αυτό συνεχίζουν να γίνονται αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο με αίτηση των εκπαιδευτικών αλλά και προσλήψεις αναπληρωτών.

Aν παρ’ όλα αυτά εξακολουθήσουν να υπάρχουν εκπαιδευτικοί υπεράριθμοι θα μετακινηθούν ώστε να καλύψουν τα κενά άλλων σχολείων, όπως προβλέπει ο νόμος που ψηφίσαμε την άνοιξη.

Δεν μπορεί να μην απασχολούνται ή να διδάσκουν τις μισές από τις ώρες που υποχρεούνται πολλοί εκπαιδευτικοί σε όλη την Eλλάδα, π.χ., 8 ώρες την εβδομάδα ο καθένας και στη διπλανή πόλη ή χωριό να υπάρχουν κενά. Δεν αντέχει ο φορολογούμενος και η ελληνική οικονομία αυτή την κακώς εννοούμενη χαλάρωση. Tο μέτρο αυτό του εξορθολογισμού, όπως και πολλά άλλα, θα έπρεπε να το είχαμε πάρει καιρό και ασχέτως οικονομικής κρίσης!

Πάντως, με βάση τον φετινό σχεδιασμό ότι οι μετακινήσεις που θα χρειαστεί να γίνουν εκτιμώ ότι δεν θα ξεπεράσουν τις 2000.

Το Plan B για τις ελλείψεις

Eάν παρά τους σχεδιασμούς, με την έναρξη της σχολικής χρονιάς διαπιστωθούν σημαντικές ελλείψεις εκπαιδευτικών, ποιο είναι το «plan Β» του υπουργείου Παιδείας;

«Σαν έτοιμοι από καιρό», έχουμε λάβει τα μέτρα μας. Oι εξελίξεις στις συνταξιοδοτήσεις, και όχι μόνον, ήταν δυσμενείς, όμως θα τις αντιμετωπίσουμε. Eξάλλου, όπως είδατε τα κονδύλια για αναπληρωτές και ωρομισθίους που εξασφαλίσαμε αποτελούν μέρος της πρόληψης, ένα είδος Plan B.

Eπιπλέον, ο προγραμματισμός μας οδηγεί σε αποδοτική και γρήγορη κάλυψη των κενών.

Φέτος, δεν θα γίνουν παρά δύο έως το πολύ τέσσερις φάσεις προσλήψεων αναπληρωτών που ξεκινούν αρχές Σεπτεμβρίου και θα ολοκληρωθούν σε δύο μήνες το αργότερο, σε αντίθεση με όλα τα προηγούμενα χρόνια που οι φάσεις αυτές κυμαίνονταν από επτά έως εννιά κάθε χρόνο και έφθαναν να ολοκληρωθούν αρχές άνοιξης, λίγο πριν να τελειώσει η σχολική χρονιά.

Kάτω από τόσο δύσκολες συνθήκες, πώς θα μπορέσει να αποδώσει το νέο σχολείο το οποίο προωθείτε;

Δεν στηριζόμαστε αποκλειστικά στα κονδύλια αλλά επενδύουμε στον περιορισμό της γραφειοκρατίας και στην προσφορά, το πάθος και τον πατριωτισμό όλων των συντελεστών της εκπαίδευσης.

Eπιπλέον αξιοποιούμε το EΣΠA για την ενίσχυση του πολιτισμού των ξένων γλωσσών και της πληροφορικής στο σχολικό πρόγραμμα, για τον ψηφιακό εξοπλισμό της σχολικής τάξης, για τις τάξεις υποδοχής αλλά και για την ποιοτική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

Δεν υπάρχει κανένα περιθώριο αστοχιών. Tο κάθε ευρώ έχει αξία. Kαι μετράει ο τρόπος που το διαχειριζόμαστε στο υπουργείο Παιδείας συνολικά και σε κάθε σχολική μονάδα.

Συνέντευξη στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ, 28/8/2010 (αναδημοσίευση από alfavita.gr)

Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Τέρμα και τα γραφεία σύνδεσης (ΓΡΑ.ΣΥ)

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr


Αναστέλλεται από 1η Σεπτέμβρη η λειτουργία των Γραφείων Σύνδεσης με την Αγορά Εργασίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑ.ΣΥ.) της χώρας, με απόφαση του υπ. Παιδείας.
Σύμφωνα με την απόφαση η αναστολή λειτουργίας των ΓΡΑΣΥ γίνεται " ενόψει της εφαρμογής των νέων πολιτικών μας για τη συνολική αναβάθμιση του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και των σχετικών υποστηρικτικών θεσμών".
Οι εκπαιδευτικοί που είναι τοποθετημένοι στα ΓΡΑ.ΣΥ. των οποίων η θητεία λήγει στις 31-08-2010 οφείλουν να παρουσιαστούν στην υπηρεσία που ανήκουν.

                                              Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΘΕΜΑ : «Αναστολή της Λειτουργίας των Γραφείων Σύνδεσης με την Αγορά
Εργασίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑ.ΣΥ.)»


ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ


Αναστέλλουμε από την 01-09-2010 τη λειτουργία των Γραφείων Σύνδεσης με την Αγορά Εργασίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑ.ΣΥ.) της χώρας, ενόψει της εφαρμογής των νέων πολιτικών μας για τη συνολική αναβάθμιση του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και των σχετικών υποστηρικτικών θεσμών.
Οι εκπαιδευτικοί που είναι τοποθετημένοι στα ΓΡΑ.ΣΥ. των οποίων η θητεία λήγει στις 31-08-2010 οφείλουν να παρουσιαστούν στην υπηρεσία που ανήκουν .

BRAVE NEW SCHOOL

ΥΛΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2010-2011

Γ΄  ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
Α. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Νεοελληνική Γλώσσα

Στη διδακτέα- εξεταστέα ύλη του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ΄ τάξης  Γενικού Λυκείου  περιλαμβάνονται τα  εγχειρίδια:
1. Έκφραση-Έκθεση Τεύχος Γ΄ της  Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου των Χ. Τσολάκη κ.ά., έκδοση ΟΕΔΒ 2010, εκτός από τα εξής:
Η ενότητα: Η πειθώ στο δικανικό λόγο
Η ενότητα: Η Ιστορία του δοκιμίου
To κεφάλαιο: Ερευνητική Εργασία  
2. Έκφραση-Έκθεση για το Γενικό Λύκειο - Θεματικοί Κύκλοι των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων  Γενικού Λυκείου και Γλωσσικές Ασκήσεις για το Γενικό Λύκειο
Στόχος της αξιολόγησης του μαθητή στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας είναι γενικότερα η συνολική αποτίμηση των γλωσσικών του δεξιοτήτων (ως πομπού και ως δέκτη).
Συγκεκριμένα:
Ι.  ΔΙΑΒΑΖΩ / ΚΑΤΑΝΟΩ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ  
1. Ο μαθητής απαντά γραπτά σε ερωτήσεις που αφορούν ένα κείμενο.
α)  Όσον αφορά το περιεχόμενο ενός κειμένου, επιδιώκεται ο μαθητής να είναι σε θέση να κατανοεί το περιεχόμενο του κειμένου, και συγκεκριμένα :
να διακρίνει:
τους τρόπους πειθούς (επίκληση στη λογική, επίκληση στο συναίσθημα του δέκτη, επίκληση στο ήθος, επίκληση στην αυθεντία)
τα μέσα πειθούς (επιχειρήματα, τεκμήρια κ.ά.)
το είδος της συλλογιστικής πορείας (παραγωγική-επαγωγική) μιας παραγράφου ή ενός κειμένου
να διακρίνει τους τρόπους και τα μέσα πειθούς:
στη διαφήμιση
στον πολιτικό λόγο
στον επιστημονικό λόγο
να αξιολογεί τα μέσα πειθούς, και συγκεκριμένα:
να ελέγχει την αλήθεια, την εγκυρότητα και την ορθότητα ενός επιχειρήματος
να ελέγχει την αξιοπιστία των τεκμηρίων
να διακρίνει την πειθώ από την προπαγάνδα
να διακρίνει το είδος του δοκιμίου, με βάση:
την οργάνωση / δομή (συνειρμική-λογική)
το σκοπό (απόδειξη μιας θέσης - ελεύθερος στοχασμός)
την οπτική (υποκειμενική-αντικειμενική)
τη γλώσσα του (ποιητική, αναφορική λειτουργία) κ.ά.
να αναγνωρίζει ορισμένα χαρακτηριστικά του δοκιμίου, όπως είναι ο υποκειμενισμός, ο αντιδιδακτισμός, ο κοινωνικός χαρακτήρας, ο εξομολογητικός τόνος κ.ά.
να διακρίνει το δοκίμιο από άλλα συγγενή είδη του λόγου, όπως το άρθρο και την επιφυλλίδα
να εντοπίζει σε ένα κείμενο (δοκίμιο/άρθρο /επιφυλλίδα κ.ά.):
το θέμα
την άποψη του συγγραφέα
τα μέσα πειθούς που χρησιμοποιεί για να τεκμηριώσει την άποψή του
τις προτάσεις του για την αντιμετώπιση του προβλήματος κ.ά.
να διακρίνει σε ένα κείμενο το καίριο και το ουσιώδες από τη λεπτομέρεια και το επουσιώδες.
β)  Όσον αφορά την οργάνωση / δομή  ενός κειμένου επιδιώκεται ο μαθητής να είναι σε θέση:
να εντοπίζει τα βασικά μέρη (πρόλογο, κύριο μέρος, επίλογο) ενός κειμένου
να χωρίζει το κείμενο σε παραγράφους/νοηματικές ενότητες
να αναγνωρίζει τα μέσα με τα οποία επιτυγχάνεται η συνεκτικότητα και η συνοχή ενός κειμένου (διαρθρωτικές λέξεις, φράσεις κ.ά.)
να επισημαίνει τους τρόπους με τους οποίους οργανώνονται οι παράγραφοι π.χ. με αιτιολόγηση, με σύγκριση και αντίθεση, με ορισμό, με διαίρεση, με παράδειγμα κ.ά.
να διακρίνει την οργάνωση/δομή ενός κειμένου (λογική ή συνειρμική οργάνωση, παραγωγική ή επαγωγική συλλογιστική πορεία κ.ά.).
γ)  Όσον αφορά τη γλώσσα ενός κειμένου (λεξιλόγιο, στίξη, μορφοσυντακτικά φαινόμενα, γλωσσικές ποικιλίες, λειτουργίες της γλώσσας, ύφος κ.ά.) επιδιώκεται ο μαθητής να είναι σε θέση:
να εντοπίζει και να αιτιολογεί επιλογές του πομπού οι οποίες αφορούν τη χρήση:
ενεργητικής ή παθητικής φωνής
συγκεκριμένου ρηματικού τύπου (προσώπου/χρόνου/έγκλισης)
μακροπερίοδου ή μη λόγου
παρατακτικού ή υποτακτικού λόγου
ρηματικών ή ονοματικών συνόλων
αναφορικής ή  ποιητικής λειτουργίας της γλώσσας
των σημείων της στίξης
λόγιων ή λαϊκών λέξεων, ειδικού λεξιλογίου, όρων κ.ά.
να αιτιολογεί την ορθογραφία λέξεων
να ερμηνεύει λέξεις
να αξιολογεί την ακρίβεια και τη σαφήνεια του λεξιλογίου
να βρίσκει συνώνυμα, αντώνυμα, ομόρριζα, να αντικαθιστά λέξεις ή φράσεις του κειμένου με άλλες, να σχηματίζει με ορισμένες λέξεις φράσεις ή περιόδους λόγου  κ.ά.
να χαρακτηρίζει το ύφος του κειμένου, λαμβάνοντας υπόψη την επικοινωνιακή περίσταση (σκοπό, δέκτη, είδος λόγου κ.ά.).
2. Ο μαθητής -με βάση συγκεκριμένο κείμενο- παράγει γραπτό κείμενο. Συγκεκριμένα, επιδιώκεται ο μαθητής να είναι σε θέση:
να πυκνώνει ένα κείμενο, να κάνει την περίληψή του
να δίνει τίτλο στο κείμενο ή πλαγιότιτλους σε παραγράφους/νοηματικές ενότητες ενός κειμένου
να οργανώνει το διάγραμμα του κειμένου
να αναπτύσσει ένα κειμενικό απόσπασμα (μια φράση ή ένα επιχείρημα του κειμενογράφου)
να ανασκευάζει τα επιχειρήματα του κειμενογράφου και να αναπτύσσει την αντίθετη άποψη
να μετασχηματίζει ένα κείμενο π.χ. από ένα επίπεδο ύφους σε άλλο κ.ά.
ΙΙ.  ΓΡΑΦΩ
Ο μαθητής παράγει κείμενο, ενταγμένο σε επικοινωνιακό πλαίσιο, το θέμα του οποίου σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με οικείους θεματικούς κύκλους από τη γλωσσική διδασκαλία.
Από τα διάφορα είδη γραπτού λόγου δίνεται έμφαση στην παραγωγή κριτικού–αποφαντικού λόγου, δηλαδή στην παραγωγή κειμένου στο οποίο κυριαρχούν η πειθώ, η λογική οργάνωση, η αναφορική λειτουργία της γλώσσας, π.χ. άρθρου, επιστολής, γραπτής εισήγησης κ.ά.
Στο πλαίσιο της παραγωγής κειμένου θα πρέπει να επιδιώκεται από τον μαθητή:
Α. Ως προς το περιεχόμενο του κειμένου
η συνάφεια των εκτιθέμενων σκέψεων με τα ζητούμενα του θέματος
η επαρκής τεκμηρίωση των σκέψεών του με την παράθεση κατάλληλων επιχειρημάτων
η ανάπτυξη όλων των θεματικών κέντρων
η πρωτοτυπία των ιδεών
ο βαθμός επίτευξης του στόχου που επιδιώκεται με το παραγόμενο κείμενο κ.ά.
Β. Ως προς την έκφραση/μορφή του κειμένου
η σαφής και ακριβής διατύπωση
ο λεκτικός και εκφραστικός πλούτος
η επιλογή της κατάλληλης γλωσσικής ποικιλίας ανάλογα με το είδος του κειμένου
η τήρηση των μορφοσυντακτικών κανόνων
η ορθογραφία και η σωστή χρήση των σημείων στίξης κ.ά.
Γ. Ως προς τη δομή/διάρθρωση του κειμένου
η λογική αλληλουχία των νοημάτων
η συνοχή του κειμένου (ομαλή σύνδεση προτάσεων, παραγράφων και ευρύτερων μερών του κειμένου)
η ένταξη του κειμένου στο ζητούμενο επικοινωνιακό πλαίσιο κ.ά.

Τραγούδια για τη Σμύρνη και τη Μικρασιατική Καταστροφή

27 Αυγούστου 1922 – Η Σμύρνη στις φλόγες – επέτειος της μικρασιατικής καταστροφής

Ένα ντοκιμαντέρ για το πώς οδηγηθήκαμε στη Μικρασιατική Καταστροφή. Από το θρίαμβο των Βαλκανικών και του Α Παγκοσμίου Πολέμου ως την τραγωδία.

Αυτοαξιολόγηση του Υπουργείου της Παιδείας…, του αιρετού Πιερίας Γιώργου Πουλετίδη

 

Εδέησε η αγαπητή Υπουργός και επιτέλους μας έδειξε τον <μπούσουλα> στο υπουργείο της Παιδείας.

Τι μας είπε λοιπόν η Κα Διαμαντοπούλου , η οποία να σημειωθεί επί ημερών Ν Δημοκρατίας ήταν υπεύθυνη Παιδείας του ΠΑΣΟΚ, τότε γνώριζε τα προβλήματα της παιδείας ,ήταν γνώστης του δύσκολου αυτού Υπουργείου και είχε τις λύσεις στα προβλήματα τα της εκπαίδευσης ,το μόνο που έπρεπε να αλλάξει τότε ήταν να έρθει το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία …

Μια φορά και έναν καιρό αυτό έγινε και η κα Υπουργός παιδείας πλέον , μετά την παρέλευση έτους σχεδόν στο τιμόνι του ταλαίπωρου υπουργείου της παιδείας μας είπε:

Ότι το υπουργείο καταβάλει κάθε προσπάθεια ώστε να λειτουργήσουν ομαλά τα σχολεία!!!Δηλαδή μέχρι τώρα και αφού πέρασαν τόσοι μήνες στο υπουργείο, δεν μπορεί να εξασφαλιστεί ομαλή και αληθινή παιδεία στην ταλαίπωρη νεολαία μας;;; και γιατί δεν τα κατάφερε και ξεκινά έτσι η χρονιά για χιλιάδες ελληνόπουλα ;;;Ας κάνει λοιπόν την αυτοαξιολόγησή του το Υπουργείο της Παιδείας μας.

Μας πήγε στα χρόνια της μεταπολίτευσης η κα Υπουργός της παιδείας και γιατί έγινε αυτό;; ;ποιος οδήγησε με τον τρόπο του χιλιάδες εκπαιδευτικούς έξω από την διαδικασία της εκπαίδευσης;;;

Ποιος τρόμαξε με το συνταξιοδοτικό και τα σκληρά λόγια τους εκπαιδευτικούς; ;;ας κάνει λοιπόν την αυτοαξιολόγησή του το Υπουργείο Παιδείας .

Τώρα λειτουργεί όργανο εμπειρογνωμόνων για να λύνει τα καυτά προβλήματα των σχολείων!!!Αυτό θα έπρεπε να είναι ήδη μπροστά από την σχολική χρονιά και να έχει λύσεις για όλα τα πιθανά προβλήματα τα οποία θα ανέκυπταν στα σχολεία μας… Ας κάνει λοιπόν και εδώ μια αυτοαξιολόγηση το υπουργείο Παιδείας… Τα προβλήματα τα λύνουμε σε επίπεδο υπουργείου πριν αυτά εμφανιστούν …δυστυχώς μετά το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να τρέχουμε πίσω από αυτά.

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=7997

Δεν θα ανεχθεί <ανομίες> είπε η κα Υπουργός της παιδείας !!!αν είναι δυνατόν να αφήνει τέτοια μομφή για τα πεπραγμένα επί ένα σχολικό έτος στο υπουργείο της !!!Πέρασαν 11 μήνες και ακόμη να επιλυθούν τέτοια θέματα απλής εφαρμογής του νόμου ;;;ας κάνει λοιπόν μια ακόμη αυτοαξιολόγηση το υπουργείο παιδείας… σαν δάσκαλος γνωρίζω ότι η αρχή είναι το ήμισυ του παντός ,,αν δεν τα κατάφερε σε έναν χρόνο γιατί να τα καταφέρει στα υπόλοιπα αν εξακολουθήσει να είναι υπουργός στο ίδιο υπουργείο …

Δεν θα μπω στον πειρασμό να κρίνω το θέμα της καθυστέρησης των βιβλίων στα σχολεία, με το πρόσχημα της απεργίας των φορτηγών…έλεος τα βυτία τροφοδότησαν χιλιάδες βενζινάδικα σε λίγες μόνον ώρες και δεν μπόρεσε το υπουργείο να στείλει τα έτοιμα βιβλία σε 52 νομούς της πατρίδος μας;;

Θα μου επιτρέψει επίσης η συμπαθής κατά τα άλλα υπουργός της παιδείας να σχολιάσω το γεγονός ότι έδωσε το δικαίωμα σε εκπαιδευτικούς να ξανά υποβάλλουν αιτήσεις απόσπασης σε γραφεία των διευθύνσεων ,ενώ παράλληλα διακήρυττε σε όλα τα ΜΜΕ ότι δεν φθάνουν οι εκπαιδευτικοί για τα σχολεία και για τον λόγο αυτό μείωσε δραστικά τις αποσπάσεις …Τι να πιστέψουμε από την κα υπουργό της παιδείας;;;

Νομίζω ότι αν είναι έντιμη και ειλικρινής η υπουργός παιδείας ..θα επαναξιολογήσει με πολύ χαμηλό βαθμό την δράση του υπουργείου της….

Γιώργης Πουλετίδης

Αιρετός Ν Πιερίας.

Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Η πίεση της εκπαιδευτικής κοινότητας και ο μεγάλος αριθμός των κενών έφερε το πρώτο αποτέλεσμα: Εγκρίθηκαν την Πέμπτη 26/8 πιστώσεις για 15.760 αναπληρωτές και 10.800 ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς

 

    ΠΗΓΗ:  

Ο μεγάλος αριθμός των κενών στα σχολεία, η πίεση της εκπαιδευτικής κοινότητας και η ανάδειξη του προβλήματος σε όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού έφερε τα πρώτα αποτελέσματα. Ενώ το Υπουργείου Παιδείας πριν από το Πάσχα έκανε λόγο για 7- 8.000 αναπληρωτές, μέσα στο καλοκαίρι έκανε λόγο για 11.000, την Πέμπτη 26/8 εγκρίθηκαν από το Υπουργικό Συμβούλιο συνολικά 15.760 πιστώσεις για αναπληρωτές και 10.800 πιστώσεις για ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς. Έτσι φτάνουμε περίπου στα περσινά επίπεδα προσλήψεων αναπληρωτών και ωρομισθίων χωρίς όμως να υπολογίζουμε τον υπερδιπλασιασμό των παραιτήσεων φέτος. Επίσης δεν έχουν υπολογιστεί και οι ανάγκες εκπαιδευτικών που απορρέουν από τα 800 ολοήμερα σχολεία. Παράλληλα δεν πρέπει να ξεχνάει κανείς ότι φέτος διορίστηκαν οι μισοί μόνιμοι εκπαιδευτικοί από όσους προβλέπονταν να διοριστούν.

Δείτε παρακάτω την περίληψη της εγκριτικής.

Περίληψη εγκριτικής

Αθήνα, 26 Αυγούστου 2010

ΘΕΜΑ : Έγκριση πλήρωσης θέσεων μονίμων Εκπαιδευτικών και  πρόσληψης Αναπληρωτών και Ωρομίσθιων  Εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2010- 2011 (Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων).

Α Π Ο Φ Α Σ Η

Η  ΕΠΙΤΡΟΠΗ

της Πράξης Υπουργικού Συμβουλίου 33/2006

(άρθρο 2, παρ. 1)

Α π ο φ α σ ί ζ ε ι

Εγκρίνει για το σχολικό έτος 2010-2011 την πλήρωση θέσεων μονίμων Εκπαιδευτικών και την πρόσληψη Αναπληρωτών και Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σύμφωνα με τις  διατάξεις του άρθρου 14, παρ. 2, περ. γ΄ του Ν. 2190/1994 «Σύσταση ανεξάρτητης αρχής για την επιλογή προσωπικού και ρύθμιση θεμάτων διοίκησης», όπως αντικαταστάθηκε  με το άρθρο 1 παρ. 2 περ. β  του Ν. 3812/2009 «Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων στο δημόσιο τομέα και άλλες διατάξεις», ως ακολούθως:

Α) ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

1. την πρόσληψη επτά χιλιάδων  οκτακοσίων δέκα επτά  (7.817) Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών.

2. την πρόσληψη επτά χιλιάδων τετρακοσίων πενήντα (7.450) ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών και μέχρι τον αριθμό του ενός εκατομμυρίου εκατόν δέκα επτά χιλιάδων ( 1.117.000) ωρών.

Β) ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

1. την πρόσληψη επτά χιλιάδων εννιακοσίων σαράντα τριών (7.943) Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών.

2. την πρόσληψη τριών χιλιάδων τριακοσίων πενήντα  (3.350) Ωρομίσθιων  Εκπαιδευτικών και μέχρι τον αριθμό των πεντακοσίων είκοσι επτά χιλιάδων εννιακοσίων τεσσάρων (527.904) ωρών. 

Προκηρύχθηκαν θέσεις διευθυντών σε ΕΠΑΛ


clip_image002
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ρόδος, 26 Αυγούστου 2010
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Αριθμ. Πρωτ: 6059α
ΠΕΡΙΦ. Δ/ΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ
ΕΚΠ/ΣΗΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΠΟΦΑΣΗ
Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΔΩΔ/ΣΟΥ
Ταχ. Διεύθυνση: Κλαυδίου Πέππερ
85100 Ρόδος
Πληροφορίες: Μαρίνου Θεανώ-Μαρία
Τηλ: 2241055835
Fax: 2241055827
ΘΕΜΑ: Προκήρυξη για την πλήρωση θέσεων Διευθυντών Σχολικών Μονάδων
Έχοντας υπόψη:
1.- Τις διατάξεις  του άρθρου 11 του Ν.1566/1985 (ΦΕΚ 167 /30-9-1985 τ. Α).

2.- Τις διατάξεις των άρθρων 4, 5 κεφ. Γ, 7 κεφ. Γ, 8 κεφ. Β και Γ του Ν. 3467/2006

3.- Την υπ’ αριθμ. 31199/Δ2/16-3-2007 διαταγή ΥΠΕΠΘ με θέμα « Επιλογή Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και ΣΕΚ».

4.- Τις υπ’ αρ. 4834/05-11-2007 και 653/16-02-2009 αποφάσεις της Περ/κής Δ/νσης Εκπ/σης Ν. Αιγαίου σχετικά με τις Κυρώσεις Αξιολογικών Πινάκων Υποψηφίων Διευθυντών Σχολικών Μονάδων

5.- Το γεγονός ότι στα παρακάτω αναφερόμενα σχολεία δεν υπάρχει Διευθυντής με τετραετή θητεία, λόγω συνταξιοδότησης ή προσωρινής θητείας ενός έτους η οποία λήγει 31-08-2010


Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε


Προκηρύσσουμε την πλήρωση με επιλογή των παρακάτω θέσεων Διευθυντών Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), και καλεί τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που ανήκουν στους πίνακες κατάταξης υποψηφίων Διευθυντών αλλά και όσους δεν ανήκουν στους πίνακες, επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση για την προσωρινή πλήρωση των θέσεων για ένα έτος και πληρούν τις προϋποθέσεις όπως αυτές αναφέρονται στις διατάξεις του Ν. 3848/2010, να υποβάλουν σχετική αίτηση και να δηλώσουν τις προτιμήσεις τους για την πλήρωση των θέσεων, ως εξής:


1η περιοχή: Σχολεία Δήμου Ρόδου:

Περιλαμβάνει τα σχολεία: Εσπερινό ΕΠΑΛ Ρόδου, 1ο ΣΕΚ Ρόδου

2η Περιοχή: Σχολεία Δήμου Αρχαγγέλου

Περιλαμβάνει τα σχολεία: ΕΠΑΛ Αρχαγγέλου


Για τα εν λόγω σχολεία μπορούν να υποβάλουν αίτηση οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν σε όλους τους πίνακες υποψηφίων Δ/ντών της Δωδ/σου και δεν έχουν ήδη τοποθετηθεί με θητεία αλλά και οι μη ανήκοντες στους πίνακες.


Προθεσμία υποβολής αιτήσεων ορίζεται από 27-08-2010 έως 30-08-2010.



Πως καλύφθηκαν τα κενά των φιλολόγων που προκηρύχθηκαν χθες

 

Επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AgJo-G4xwdnLdGlVdGVWaGxDbHAxNVNoYjhGUGNoRHc&hl=en

Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Τοποθετήσεις Νεοδιορίστων 2010-2011

Επιλέξτε το σύνδεσμο που αντιστοιχεί στην περιοχή διορισμού που σας ενδιαφέρει:

 

Α Δωδεκανήσου

Β Δωδεκανήσου

Γ Δωδεκανήσου

Δ Δωδεκανήσου

Κενά φιλολόγων στην Α Δωδεκανήσου για καθηγητές που δεν έχουν πάρει ακόμη τοποθέτηση

Α’ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

ΚΕΝΑ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ

7Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΡΟΔΟΥ                                1

ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΡΟΔΟΥ                  3

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ ΡΟΔΟΥ                    1

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΜΠΩΝΑ                                 1

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ                          2

ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ                           1

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΣΣΑΡΩΝ                             2

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΝΝΑΔΙΟΥ                            3

2Ο ΓΕΛ ΡΟΔΟΥ                                             1

4Ο ΓΕΛ ΡΟΔΟΥ                                            1

ΓΕΛ ΙΑΛΥΣΟΥ                                              2

ΓΕΛ ΚΡΕΜΑΣΤΗΣ                                       1

ΓΕΛ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ                                     1

2Ο ΕΠΑΛ                                                      1

ΕΠΑΛ ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΟΥ                                1

ΕΠΑΛ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ                                 1

Καλούνται οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν τοποθετηθεί σε σχολείο να δηλώσουν τα κενά που έχουν αναρτηθεί μέχρι τις 26/8/2010 και ώρα 10:00 π.μ. στα παρακάτω fax:

2241055850 , 2241055827

Προκειμένου να γίνει η τοποθέτηση τους και να γνωρίζουν το σχολείο που θα υπηρετήσουν.

Όλες οι βάσεις εισαγωγής ΑΕΙ και ΤΕΙ 2010

Επιλέξτε έναν από τους παρακάτω συνδέσμους και θα ανοίξει η αντίστοιχη ομάδα πινάκων για ημερησία και εσπερινά γενικά λύκεια και ΕΠΑΛ:

εισακτέοι με 90%

εισακτέοι με 10% 

εισακτέοι ΕΠΑΛ Α'

Σε αυτή την ιστοσελίδα οι υποψήφιοι των πανελλαδικών μπορούν να δουν σε ποια σχολή εισάγονται

 

Με τον κωδικό τους και τα στοιχεία ταυτότητας, βέβαια. 

http://results.minedu.gov.gr/

Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Προκηρύσσονται θέσεις διευθυντών στη Δωδεκάνησο


clip_image002
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ρόδος, 24 Αυγούστου 2010
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Αριθμ. Πρωτ: 6059
ΠΕΡΙΦ. Δ/ΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ
ΕΚΠ/ΣΗΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΠΟΦΑΣΗ
Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΔΩΔ/ΣΟΥ
Ταχ. Διεύθυνση: Κλαυδίου Πέππερ
85100 Ρόδος
Πληροφορίες: Μαρίνου Θεανώ-Μαρία
Τηλ: 2241055835
Fax: 2241055827
ΘΕΜΑ: Προκήρυξη για την πλήρωση θέσεων Διευθυντών Σχολικών Μονάδων
Έχοντας υπόψη:
1.- Τις διατάξεις  του άρθρου 11 του Ν.1566/1985 (ΦΕΚ 167 /30-9-1985)

2.- Τις διατάξεις των άρθρων 4, 5 κεφ. Γ, 7 κεφ. Γ, 8 κεφ. Β και Γ του Ν. 3467/2006

3.- Την υπ’ αριθμ. 31199/Δ2/16-3-2007 διαταγή ΥΠΕΠΘ με θέμα « Επιλογή Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και ΣΕΚ».

4.- Τις υπ’ αρ. 4834/05-11-2007 και 653/16-02-2009 αποφάσεις της Περ/κής Δ/νσης Εκπ/σης Ν. Αιγαίου σχετικά με τις Κυρώσεις Αξιολογικών Πινάκων Υποψηφίων Διευθυντών Σχολικών Μονάδων

5.- Το γεγονός ότι στα παρακάτω αναφερόμενα σχολεία δεν υπάρχει Διευθυντής με τετραετή θητεία, λόγω συνταξιοδότησης ή προσωρινής θητείας ενός έτους η οποία λήγει 31-08-2010


Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε


Προκηρύσσουμε την πλήρωση με επιλογή των παρακάτω θέσεων Διευθυντών Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), και καλεί τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που ανήκουν στους πίνακες κατάταξης υποψηφίων Διευθυντών αλλά και όσους δεν ανήκουν στους πίνακες, επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση για την προσωρινή πλήρωση των θέσεων για ένα έτος και πληρούν τις προϋποθέσεις όπως αυτές αναφέρονται στις διατάξεις του Ν. 3848/2010, να υποβάλουν σχετική αίτηση και να δηλώσουν τις προτιμήσεις τους για την πλήρωση των θέσεων, ως εξής:


1η περιοχή: Σχολεία Δήμου Ρόδου:

Περιλαμβάνει τα σχολεία: 1οΓ/σιο Ρόδου, 3ο Γ/σιο Ρόδου, 7ο Γ/σιο Ρόδου, 1ο ΕΠΑΛ Ειδικής Αγωγής Ρόδου

2η Περιοχή: Σχολεία Δήμου Ιαλυσού και Πεταλούδων

Περιλαμβάνει τα σχολεία: Γ/σιο Κρεμαστής, Γ/σιο Παραδεισίου,


6η Περιοχή: Σχολεία Δήμου Αρχαγγέλου

Περιλαμβάνει τα σχολεία: Εσπερινό Γ/σιο Αρχαγγέλου,


8η Περιοχή: Σχολεία Δήμου Σύμης

Περιλαμβάνει τα σχολεία: Γ/σιο-Λ.Τ. Σύμης, ΤΕΕ-ΕΠΑΛ Σύμης


9η Περιοχή: Σχολεία Δήμου Καρπάθου

Περιλαμβάνει τα σχολεία: Γενικό Λύκειο Απερίου


10η Περιοχή: Σχολεία Κοινότητας Ολύμπου

Περιλαμβάνει το Γ/σιο-Λ.Τ. Ολύμπου Καρπάθου


11η Περιοχή: Σχολεία Δήμου Κάσου

Περιλαμβάνει τα σχολεία: Γ/σιο – Λ.Τ. Κάσου


12η Περιοχή: Σχολεία Δήμου Χάλκης

Περιλαμβάνει τα σχολεία: Γ/σιο – Λ.Τ. Χάλκης


13η Περιοχή: Σχολεία Δήμου Τήλου

Περιλαμβάνει τα σχολεία: Γ/σιο – Λ.Τ. Τήλου


14η Περιοχή: Σχολεία Δήμου Καστελλορίζου

Περιλαμβάνει τα σχολεία: Γ/σιο – Λ.Τ. Καστελλορίζου


16η Περιοχή: Σχολεία Δήμου Ηρακλειδών

Περιλαμβάνει τα σχολεία: Γ/σιο Αντιμάχειας, Γ/σιο Κεφάλου, Γενικό Λύκειο Αντιμάχειας


18η Περιοχή: Σχολεία Δήμου Καλύμνου

Περιλαμβάνει τα σχολεία: ΤΕΕ-ΕΠΑΛ Καλύμνου


19η Περιοχή: Σχολεία Δήμου Λέρου

Περιλαμβάνει τα σχολεία: 2ο Γ/σιο Λέρου, Εσπερινό Γ/σιο Λέρου, Γενικό Λύκειο Λέρου, ΤΕΕ-ΕΠΑΛ Λέρου


20η Περιοχή: Σχολεία Δήμου Πάτμου

Περιλαμβάνει τα σχολεία: Γενικό Λύκειο Πάτμου, ΤΕΕ-ΕΠΑΛ Πάτμου


21η Περιοχή: Σχολεία Δήμου Λειψών

Περιλαμβάνει τα σχολεία: Γ/σιο – Λ.Τ. Λειψών


22η Περιοχή: Σχολεία Δήμου Αστυπάλαιας

Περιλαμβάνει τα σχολεία: Γ/σιο – Λ.Τ. Αστυπάλαιας


23η Περιοχή: Σχολεία Δήμου Αγαθονησίου

Περιλαμβάνει τα σχολεία: Γ/σιο Αγαθονησίου


Για τα εν λόγω σχολεία μπορούν να υποβάλουν αίτηση οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν σε όλους τους πίνακες υποψηφίων Δ/ντών της Δωδ/σου και δεν έχουν ήδη τοποθετηθεί με θητεία αλλά και οι μη ανήκοντες στους πίνακες.


Προθεσμία υποβολής αιτήσεων ορίζεται από 24-08-2010 έως 26-08-2010.


Ο Δ/ντής Β/θμιας Εκπ/σης Δωδ/σου


Ιωάννης Παπαδομαρκάκης


Αύριο τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών εξετάσεων

clip_image002

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ

ΙΩΑΝΝΗ ΠΑΝΑΡΕΤΟΥ

Αθήνα, 24 Αυγούστου 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ανακοίνωση αποτελεσμάτων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Από το γραφείο του Υφυπουργού Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι αύριο Τετάρτη 25-8-2010 θα δοθούν στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν από αύριο το πρωί να πληροφορούνται τα αποτελέσματα μέσω του ιστοτόπου του Υπουργείου (http://www.minedu.gov.gr) πληκτρολογώντας τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους (ή ενδεκαψήφιο για αλλογενείς - αλλοδαπούς) και τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο – Όνομα –Πατρώνυμο - Μητρώνυμο). Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων γίνεται προσπάθεια ώστε να βελτιωθεί η προσβασιμότητα στην διεύθυνση αυτή, ιδίως τις ώρες αιχμής.

Οι υποψήφιοι που δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο μπορούν να πληροφορούνται τα αποτελέσματα και από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών στον τετραψήφιο αριθμό 1500.

Αύριο επίσης τα αποτελέσματα θα αποσταλούν ηλεκτρονικά στις Διευθύνσεις και τα Γραφεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προκειμένου να εκτυπωθούν ονομαστικές καταστάσεις των επιτυχόντων και να προωθηθούν στα σχολεία ευθύνης τους για ενημέρωση των ενδιαφερομένων.

Διδακτική Στήριξη μόνο τα σχολεία που την χρειάζονται (κατάργηση;)

 

alt

Ρεπορτάζ:esos.gr
Σε ερώτηση του esos.gr προς την υπ. Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου εάν φέτος θα εφαρμοστεί το πρόγραμμα διδακτικής στήριξης, απάντησε :


ΥΠΟΥΡΓΟΣ:

Θα γίνει πρόσθετη διδακτική στήριξη σε συγκεκριμένες περιοχές και χώρους όπως θα ανακοινώσουμε, αλλά φέτος θα προχωρήσουμε σε μία οριζόντια υποστήριξη των μαθητών μέσα στις ψηφιακές τεχνολογίες, η οποία θα ανακοινωθεί μετά την έναρξη των σχολείων.
Σε ορισμένες περιοχές της χώρας και σε μαθήματα και σε επιμέρους μαθήματα και σε επιμέρους όπως είναι τα 800 σχολεία, όπως είναι οι ΔΕΠΟΣ, όπως είναι περιοχή όπου έχουμε παιδιά μεταναστών. Δε ζητείται παντού, γι’ αυτό και θα υπάρξει μια πλήρης καταγραφή. Θα γίνει εκεί που θα ζητηθεί και θα γίνει με συγκεκριμένο αριθμό μαθητών.
Γιατί ξεκινάμε αυτό που είπαμε πριν, ξεκινάμε με ζήτηση για πρόσθετη διδακτική στήριξη ξεκινάνε 12 παιδιά και μετά από ένα μήνα είναι 2. Θα υπάρξει πολύ συγκεκριμένος τρόπος παρακολούθησης μέσα απ’ το e-survey πλέον, όπου το κάθε σχολείο θα ενημερώνει συνεχώς, αυτός είναι ο στόχος μας, η κάρτα σχολείου, όπου κάθε σχολείο να ενημερώνει συνεχώς τα παιδιά, τα τμήματα, τη λειτουργία του.

Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Η εικόνα της ελληνικής οικονομίας, όπως την αποτυπώνει η Νέα Δημοκρατία : Η ύφεση ριζώνει, η πολιτική του μνημονίου είναι ατελέσφορη, η κυβέρνηση ανίκανη να διαχειριστεί αναπτυξιακή πολιτική

 

Eλλάδα: Η εικόνα της ελληνικής οικονομίας, όπως την αποτυπώνει η Νέα Δημοκρατία : Η ύφεση ριζώνει, η πολιτική του μνηνονίου είναι ατελέσφορη, η κυβέρνηση ανίκανη να διαχειριστεί αναπτυξιακή πολιτική
Πραγματοποιήθηκε σήμερα στα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας (Ρηγίλλης), συνάντηση στελεχών του Τομέα Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, με εκπροσώπους των ΜΜΕ. Αντικείμενο της συνάντησης ήταν η Αξιολόγηση της Εφαρμογής του «Μνημονίου» και των Επιδράσεών του στην Οικονομία.
    Στη συνάντηση ήταν παρόντες οι κ.κ. Χρήστος Σταϊκούρας Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας, Νότης Μηταράκης Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας και Ελένη Ρωμαΐδου Γραμματέας της Ομάδας Παρακολούθησης του Προγράμματος Στήριξης της Ελληνικής Οικονομίας.
    Ακολουθεί το κείμενο της ενημέρωσης:
    Η σημερινή ενημέρωση γίνεται κατόπιν οδηγίας του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά και συνεννόησης με τον Αντιπρόεδρό της κ. Σταύρο Δήμα.
    Στόχος της είναι η αξιολόγηση της εφαρμογής του «Μνημονίου» και των επιδράσεών του στην Οικονομία.
    Τα στοιχεία που χρησιμοποιούνται προκύπτουν από:
    1ον. Το Επικαιροποιημένο Μνημόνιο Οικονομικής και Χρηματοπιστωτικής Πολιτικής.
    2ον. Την Έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο πλαίσιο του Προγράμματος Οικονομικής Προσαρμογής.
    3ον. Την Έκθεση του Υπουργείου Οικονομικών στο πλαίσιο του Προγράμματος Οικονομικής Προσαρμογής.
    4ον. Την κοινή Δήλωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου μετά την επίσκεψη της «Τρόικας» στην Αθήνα.
    5ον. Τα στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους για την Πορεία Εκτέλεσης του Προϋπολογισμού.
    6ον. Τα στοιχεία για τα βασικά μεγέθη της πραγματικής Οικονομίας (Πηγές: Ελληνική Στατιστική Αρχή, Τράπεζα της Ελλάδος, Eurostat, Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Επιμελητήρια, κ.α.)
    Τα βασικά συμπεράσματα που απορρέουν από τα στοιχεία των πηγών που αναφέραμε επιβεβαιώνουν τις συνεχείς διαπιστώσεις της Νέας Δημοκρατίας για τις αρνητικές επιδράσεις στην πορεία της Ελληνικής Οικονομίας από την εφαρμογή του «Μνημονίου».
    Ειδικότερα:
    1ον. Εντοπίζονται αστοχίες στις προβλέψεις και αποκλίσεις από τους ποσοτικούς στόχους που έχουν τεθεί, γεγονός που καταδεικνύει την προχειρότητα του σχεδιασμού και την έλλειψη γνώσης για τις ιδιαιτερότητες της Ελληνικής Οικονομίας, όπως αυτή πλέον αναδεικνύεται και στα Μ.Μ.Ε.
    2ον. Η Κυβέρνηση προσφεύγει σε λογιστικές ακροβασίες, σε συνεχείς μεταβολές των εκτιμήσεων και σε πολιτικές πρακτικές επιζήμιες για την Οικονομία.
    3ον. Η ύφεση βαθαίνει και η αγορά «στραγγίζει».
    Οι επιχειρήσεις ασφυκτιούν και η έλλειψη ρευστότητας μέρα με τη μέρα διογκώνεται.
    Τα λουκέτα πολλαπλασιάζονται.
    Η ανεργία αυξάνεται.
    Ο πληθωρισμός εκτινάσσεται στα ύψη.
    Το βιοτικό επίπεδο των πολιτών συρρικνώνεται δραματικά.
    Οι θυσίες των πολιτών δεν πιάνουν τόπο.
    4ον. Οι προκλήσεις και οι κίνδυνοι για τη μη πιστή υλοποίηση του Προγράμματος διευρύνονται και αυξάνονται.
    5ον. Η εφαρμογή νέων μέτρων βρίσκεται προ των πυλών.

Υπουργείο Παιδείας: Διευκρινιστικές οδηγίες σχετικά με την Ανάληψη Υπηρεσίας των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών και την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες

 

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=7564

Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

Νέα Μεγαλύτερα Δεινά με το Νέο Μνημόνιο

nd28 Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Το νέο Μνημόνιο φέρνει στο λαό μας νέα μεγαλύτερα δεινά.

Αυτοί που το ψήφισαν, ας αναλογιστούν τις ευθύνες τους.

Η Νέα Δημοκρατία επιμένει ότι υπάρχει άλλη διέξοδος για τον τόπο. Και την προτείνει με συγκεκριμένα μέτρα».

 

Για να διαβάσετε το κείμενο του νέου μνημονίου, επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://docs.google.com/fileview?id=0BwJo-G4xwdnLNTQ1MGZmZWYtYjAwZi00MTI0LWE4YjYtOGRlNDc3MWZkMTg3&hl=en

Για τους νεοδιόριστους συναδέλφους μας που θα έρθουν στη Ρόδο τις επόμενες ημέρες


1: Είσοδος στην πόλη της Ρόδου από Αεροδρόμιο - Ιαλυσό
2: Κέντρο της πόλης - Μαντράκι
3: Παλιά πόλη
4: Λιμάνι
5: Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου, κτίριο Εφορίας, 4ος όροφος