Κυριακή, 2 Μαΐου 2010

Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΔΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

Το «πολυνομοσχέδιο» που παρουσίασε η πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας φανερώνει την άγνοια που τη διακρίνει σε σχέση με τα πολύπλοκα προβλήματα που ταλανίζουν τη δημόσια εκπαίδευση. Επιπροσθέτως η σπουδή της να προχωρήσει στην κατάθεση ενός τόσο κρίσιμου νομοσχεδίου, χωρίς να έχει προηγηθεί ο παραμικρός διάλογος με την ΟΛΜΕ, δείχνει ότι κινείται με καθαρά πολιτικούς όρους, ακολουθώντας το κυβερνητικό δόγμα «Σοκ και δέος» και αδιαφορεί για τις κρίσιμες εκπαιδευτικές παραμέτρους.
Η κυρία Υπουργός επιδιώκει να εκμεταλλευτεί το δικαιολογημένο μούδιασμα της ελληνικής κοινωνίας εξ’ αιτίας των εξελίξεων στην οικονομία και να περάσει παράλογες διατάξεις στο χώρο της εκπαίδευσης, ευελπιστώντας ότι ο εκπαιδευτικός κόσμος είναι δύσκολο να αντιδράσει.
Διακατεχόμενη από το φανατισμό του νεοφώτιστου η κυρία Υπουργός πιστεύει ότι η επί δύο χρόνια ενασχόληση της με τα ζητήματα της εκπαίδευσης ως επικεφαλής του Τομέα Παιδείας του ΠΑΣΟΚ της δίδουν το δικαίωμα να πιστεύει ότι γνωρίζει σε βάθος τα ζητήματα της δημόσιας εκπαίδευσης και να παραμερίζει κάθε άποψη που έρχεται σε αντίθεση με τη δική της.
Προκλητική είναι επίσης, η εκβιαστική τακτική της να προχωρήσει στην ανατροπή των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών τις παραμονές της έναρξης των Πανελλαδικών Εξετάσεων.
Ποντάροντας στην αποδεδειγμένη ευαισθησία των εκπαιδευτικών για τους μαθητές τους και πιστεύοντας βαθύτατα τη διχαστική τακτική που ακολουθεί το ΠΑΣΟΚ περί ενεργοποίησης του λεγόμενου κοινωνικού αυτοματισμού, τακτική που στρέφει τη μία κοινωνική ομάδα ενάντια στην άλλη, συνεπικουρούμενη δε από δημοσιογραφικά παπαγαλάκια, πίστεψε η κυρία Διαμαντοπούλου ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να πλήξει τον εκπαιδευτικό κόσμο.
Ευθύνη του εκπαιδευτικού κόσμου είναι η τεκμηρίωση της θέσης του κλάδου ότι οι επιχειρούμενες ρυθμίσεις είναι πρόχειρες, αποσπασματικές και κινούνται προς λάθος κατεύθυνση.
Διαβάστε περισσότερα στο:
http://docs.google.com/fileview?id=0ByS29Slg4oh4MWI3MmQzNDItODJiNC00MjkzLWE3N2MtOGQ3Yjk3NDRmN2M3&hl=en