Κύριοι ιθύνοντες,
Αν η προοπτική για τριαντάρια τμήματα μαθητών στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας δε συνιστά ρατσιστικό προσανατολισμό της Παιδείας μας, σας ρωτούμε: Πώς θα χαρακτηρίζατε τα συγκεκριμένα τμήματα στα οποία καλείται ο καθηγητής να διδάξει, όταν θα έχει στο νου του την ύλη, τις απαιτήσεις γονέων "καλών οικογενειών" να προσέξει ιδιαίτερα τα παιδιά τους, τις ελπίδες των γονιών χαμηλόμισθων εισοδημάτων για ίση μεταχείριση και ίσες ευκαιρίες μάθησης για τα παιδιά τους, την προσπάθειά του να επιτύχει ένα ευχάριστο και δημιουργικό κλίμα με τη συμμετοχή όλων των μαθητών; Δεν αποτελεί ρατσιστικό προσανατολισμό της Παιδείας μας η αποθάρρυνση προς τους "αδύνατους" μαθητές στα πλαίσια ενός δημόσιου σχολείου με τμήματα 30 ατόμων, ενώ θα είχαν περισσότερες πιθανότητες να καταφέρουν κάτι καλύτερο , εφόσον βρίσκονταν σε ολιγομελή και άρα πιο ευέλικτα τμήματα; Αλίμονο σε εμάς που είχαμε την οδηγία να αφιερώσουμε ένα δίωρο για τον ρατσισμό και είμαστε γρανάζια ενός συστήματος που τον θρέφει... Τα καλύτερα και σύγχρονα σχολεία δεν τα δημιουργούν οι διαδραστικοί πίνακες, αλλά η προσπάθεια των ανθρώπων, που με το προσωπικό τους ενδιαφέρον και αγάπη φροντίζουν για την πρόοδο των μαθητών τους...."Χτίστε σχολεία αδελφοί" έλεγε ο Πατρο-Κοσμάς "το σχολείο φωτίζει τους ανθρώπους". Γυρνάμε αιώνες πίσω και νομίζουμε ότι πρόοδος είναι μόνο τα ηλεκτρονικά μέσα. Αλήθεια πόσο αντιφάσκει το Υπουργείο όταν ακολουθεί πρακτικές της εποχής του μεσοπολέμου και προσπαθεί να τις παντρέψει με ηλεκτρονικά μέσα τελευταίας τεχνολογίας...Πόσο αυτοαναιρείται ως επίσημος εκπρόσωπος της Δημόσιας Εκπαίδευσης όταν με τη στάση του γίνεται θιασώτης της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης; Ως εκπαιδευτικοί, φιλότιμο έχουμε, αλλά δεν είμαστε ρομπότ... Παρότι μετέωροι κι ανασφαλείς δε σταματάμε ν' αγωνιζόμαστε για το καλύτερο αναφορικά με τους μαθητές μας, αλλά η κοινωνία στρέφεται εναντίον μας, γιατί κάποιοι επιχειρούν να δημιουργήσουν την αίσθηση ότι καθόμαστε.....ενώ εμείς καθόμαστε μόνο σε.... αναμμένα κάρβουνα... ... για το μέλλον της παιδείας στη χώρα μας, για το αύριο που θα βρουν μπροστά τους τα παιδιά μας, για τις οικογένειές μας που λόγω αυτής της κατάστασης βρίσκονται υπό....διάλυση, για εμάς τους ίδιους ως πολίτες που διψάμε να είμαστε ενεργοί κι ωστόσο κάποιοι μας θέλουν αδρανείς και φιμωμένους.Σε ακόμα πιο τραγική θέση βρίσκονται πολλοί από εμάς, ωρομίσθιοι, που από προσωπική πεποίθηση έχουμε επιλέξει τον γολγοθά του δημόσιου σχολείου, πολλοί μάλιστα υπηρετώντας (αθόρυβα) στις πιο απόμακρες περιοχές με την εξευτελιστική αμοιβή των 300 ευρώ και, παρά τις διαβεβαιώσεις της κυρίας Υπουργού δεν έχουμε ακόμα πληρωθεί.Σημειωτέον ότι η κυρία Υπουργός προεκλογικά είχε εξαγγείλει έως και κατάργηση του θεσμού της ωρομισθίας... Εκπαιδευτικοί με πολλαπλές επιτυχίες στον ΑΣΕΠ και προϋπηρεσία ως επακόλουθο αυτών, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την πιθανότητα μηδενισμού τους...Το νέο νομοσχέδιο φημολογείται ότι καταργεί την ισχύουσα έως σήμερα διάταξη που προβλέπει μία επιτυχία σε οποιοδήποτε διαγωνισμό ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών ως θεμέλιο στο δικαίωμα διορισμού μας και φέρνει αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού της προϋπηρεσίας μας...ανατρέποντας έτσι ό,τι ο ίδιος ο νόμος υπαγόρευσε σε μας για να πορευτούμε στην άσκηση του λειτουργήματός μας. Μιλούμε για Εκπαίδευση που σέβεται τις αρχές της ισότητας και της δημοκρατίας, ωστόσο το Υπουργείο αρνείται τον ουσιαστικό διάλογο με τους καθηγητές,παρακάμπτει το επίσημο συνδικαλιστικό μας όργανο την ΟΛΜΕ, η οποία έχει κάνει λόγο για διορισμούς φέτος με το υπάρχον νομικό πλαίσιο και επιβάλλει μονομερώς τις απόψεις του στην εκπαίδευση, θυμίζοντας άλλες πρακτικές... Ζητούμε το αυτονόητο: να μην επιστρέψουμε στο μεσαίωνα τμημάτων με 30 μαθητές, να μην κλείσουν σχολεία και να διατηρηθεί ως προϋπόθεση διορισμού η διάταξη που προβλέπει επιτυχία σε οποιονδήποτε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και προσμέτρηση της προϋπηρεσίας μας, ενώ παράλληλα να διορισθούν όλοι όσοι θεμελιώνουν δικαίωμα διορισμού μέσω 24μήνου, σύμφωνα με τον έως τώρα ισχύοντα νόμο και να ισχύσει μία δίκαιη περίοδος ομαλής μετάβασης στο νέο σύστημα προσλήψεων.
Ομάδα Αγωνιώντων και Αγωνιζομένων Εκπαιδευτικών
Σαββίδου Ιουλίττα ΠΕ 02
Κουφοπούλου Τίνα ΠΕ02
Μαρία Μπάσιου Φιλόλογος ΠΕ02
Κών/νος Παπαδοκοτσώλης ΠΕ 11
Ειρήνη Παπαδάκη ΠΕ 06
Λεωνίδας Πολυκανδριώτης ΠΕ 11
Γαβριλιάδη Κωνσταντίνα ΠΕ02
Σαββίδου Μαρία ΠΕ02
Καραμανωλάκη Άννα ΠΕ02
Λαζαρίδου Ευγενία ΠΕ 60
Λαφατζής Δημήτρης ΠΕ04.01
Σταύρος Κουτσός ΠΕ03
Τουμπέλης Παναγιώτης ΠΕ 04.01
Φωτεινή Χαρδαλιά ΠΕ02
Τσιρογιάννη Φωτειινή ΠΕ02
Δημήτρης Τασιόπουλος ΠΕ04-02
Τζαμτζή Θεοφανία
Σαββίδου Παρασκευή ΠΕ60
Ντζιαφερη Κατερινα ΠΕ02
Νικος Γκατζουνης ΠΕ02
Τόλη Μαρία Θεολόγος ΠΕ01
Στεφανίδου Ευτέρπη ΠΕ03
Ελένη Λιάσκα, ΠΕ40
Καραπαίου Λεμονιά ΠΕ02
Αργυροπούλου Τυχερή ΠΕ02
Παπαχρήστος Σωτήρης ΠΕ03.50
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank7_4_10_910.php